استفاده خوب از تکنولوژی فضای مجازی موجب تعالی می‌شود

  • شناسه خبر: 38278
استفاده خوب از تکنولوژی فضای مجازی موجب تعالی می‌شود

رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان گفت: استفاده خوب از تکنولوژی فضای مجازی موجب تعالی و ترقی می‌شود.

رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان گفت: استفاده خوب از تکنولوژی فضای مجازی موجب تعالی و ترقی می‌شود.
به گزاش”روراستی“محمدعلی دهقان امروز در گردهمایی مدیران روابط‌عمومی دانشگاه‌های منطقه هشت کشور با اصحاب رسانه شهرستان رفسنجان در سالن شهید هنری دانشگاه ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها از سال ۱۹۰۰ در دنیا رسما شروع به فعالیت کردند.
وی بیان داشت: آنچه اسلام را در عالم همه‌گیر کرد، جنگ نبود بلکه یک روابط‌عمومی قوی بود که پیامبر اسلام داشتند و با نهضتی که با سه نفر شروع شده میلیاردها نفر در عرض کمتر از پنجاه سال بزرگترین قدرت‌های زمان را تسخیر می‌کند تنها روابط‌عمومی پیامبر(ص) و جانشینان آن حضرت ائمه اطهار(ع) بودند.
رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان با بیان اینکه معاویه از روابط‌عمومی بالایی در اهداف پلید خود بهره می‌برد، افزود: برخی پادشاهان هم با روابط‌عمومی چیزهایی در مردم جا انداختند که اهداف خودشان بود و به آن دست یافتند.
وی عنوان کرد: سال ۱۳۲۲ در کشور ما هیأت وزیران وقت تصویب می‌کند اداره کل انتشارات و تبلیغات تأسیس شود و اولین روابط‌عمومی در کشور ما سال ۱۳۲۷ در شرکت نفت آغاز به کار می‌کند و سال ۶۸ بعد از انقلاب اولین آیین‌نامه روابط‌عمومی نگاشته می‌شود.
دهقان خاطرنشان کرد: اکنون با سیسیم مجازی و وضعیت پیچیده تبلیغات روابط‌عمومی‌ها وظیفه خطیری دارند.
وی با اشاره به اینکه آمریکا هرکاری می‌خواهد انجام دهد اول مدتی آتش تهیه را از طریق روابط‌عمومی می‌ریزد تا افکار عمومی آماده شوند و با او مقابله نکنند، اظهار کرد: این نقش روابط‌عمومی‌ها در خدمت دولت‌ها را چه در جهت نفع یا ضرر مردم می‌رساند.
وی با توضیح اینکه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها وظایفی دارند، افزود: روابط‌عمومی می‌توانند ارتباط خوبی بین مسؤولان و ارکان یک سازمان به وجود آوردد به ویژه دانشگاه‌ها که قشرهای مختلف دانشجویی در آن وجود دارد.
رئیس انجمن ریاضی کشور ابراز داشت: جاهایی که روابط بین‌الملل وجود دارد روابط‌عمومی در جهت این ارتباط می‌تواند مؤثر باشد.
وی با تأکید بر اینکه روابط‌عمومی‌ها علاوه بر وظایف عمومی، در هر نهاد و منطقه وظایفی متفاوت دارند، ادامه داد: وظایف هر منطقه با منطقه دیگر متفاوت است، اگر در شهری یک منطقه گردشگری معرفی نشده باشد کوتاهی تبلیغات و روابط‌عمومی کل شهر را می‌رساند.
دهقان بیان کرد: در بحث مجازی و امکاناتی که کانال‌های فضای مجازی دارند دست را باز گذاشته تا از آن بهره کافی ببریم که اگر از این تکنولوژی خوب استفاده شود موجب تعالی و ترقی می‌شود.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،استفاده،فضای مجازی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :