شهدای مفقودالاثر جایگاه ویژه ای نزد خدا دارند

  • شناسه خبر: 38284
شهدای مفقودالاثر جایگاه ویژه ای نزد خدا دارند

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: شهدای مفقودالاثر جایگاه ویژه ای نزد خدا دارد

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: شهدای مفقودالاثر جایگاه ویژه ای نزد خدا دارد
به گزارش “روراستی” علی سلطانی در جمع خانواده شهدای مفقودالاثر شهرستان رفسنجان اظهار داشت: به گفته امام خمینی(ره) خانواده شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند و خانواده شهدای مفقودالاثر سالها رنج و مشقت و چشم‌انتظاری فرزندان خود را به دوش می‌کشند و این افتخاری است که خدا به هرکس نمی‌دهد.
فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با بیان اینکه ما هرجا کارمان گره می‌خورد به اهل‌بیت(ع) که واسطه فیض پیش خدا هستند متوسل می‌شویم، افزود: اما ائمه اطهار(ع) هرجا مشکل پیدا می‌کردند به حضرت زهرا(س) متوسل می‌شدند.
وی تصریح کرد: آنچه که موجب می‌شود همه عالم به حضرت زهرا(س) متوسل ‌شود به دلیل این است که آن حضرت گمنام است و قبر مبارکش مخفی است و شهدا درجه و مقام نزد خدا دارند و شهدای گمنام مقام ویژه‌ای دارند.
سلطانی خاطرنشان کرد: سال گذشته از تعداد ۲۸ شهید گمنام ما در رفسنجان دو نفر پیدا شد امسال هم به فاطمه زهرا(س) متوسل شویم تا شهدایمان به آغوش خانواده بازگردند و چشم به‌راه مانده مادران از درب منزل برداشته شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: همه دشمنان در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی که الگوی جهان شده کمر همت بستند و دشمن نقشه می‌کشد که این نظام اصلا نباشد و منافقانی که در داخل داریم هم کمک می‌کنند اما خدا و شهدا نمی‌گذارند.
فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با اشاره به اغتشاشات اخیر توضیح داد: اصل این برنامه‌ها این بود که آمریکایی‌ها یک سال پیش نشستند و نقشه کشیدند که جمهوری اسلامی دیگر نباشد و امسال در دهه فجر براندازی این نظام را رقم بزنند.
وی ادامه داد: عربستان وهابی و خائن پول داد و منافقان هم نقشه‌ها را کشیدند و مقام معظم رهبری فرمودند سه ضلع این مثلث که یک ضلع صهیوینست، یک ضلع عربستان با پولش و ضلع سوم منافقان بودند که در اغتشاشات اخیر نقش داشتند.
سلطانی گرانی را عنوان کرد که شعار اغتشاشگران بود تا این شعار را از ۹ دی تا دهه فجر بکشانند و بعد از ۲۲ بهمن شعار ساختارشکنانه علیه امام و رهبری سپاه و برخی وزرا و مسؤولان و خانواده شهدا و جوانان را علیه نظام رغیب کنند که شعار ضدانقلابی سردهند.
وی اذعان کرد: اما خداوند مانند چهل سال گذشته با دست امام عصر(عج) و خون شهدا کمک کرد تا این مثلث خبیث به اهداف خود نرسند.
وی با اشاره به استفاده از فضای مجازی تأکید کرد: دولت و مسؤولان بدانند کانال‌هایی مانند آمدنیوز از صدام و حزب بعث هم بدتر هستند.
سلطانی یادآور شد: دشمن به تعبیر مقام معظم رهبری دست بردار نیست و مردم باید به هر اعتراض و شایعه در فضای مجازی گول نخورند و تجمع کنند.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،شهدای،مفقود الاثر،یادواره
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :