دشمنان از امنیت جمهوری اسلامی ایران ناراحت است

  • شناسه خبر: 38323
دشمنان از امنیت جمهوری اسلامی ایران ناراحت است

مدیر حراست مسجد مقدس جمکران گفت: آل‌سعود، آمریکا، رژیم صهیونیستی و…از امنیت ایران ناراحت هستند و برای همین تلاش و توطئه می‌کنند این امنیت را از ما بگیرند.

مدیر حراست مسجد مقدس جمکران گفت: آل‌سعود، آمریکا، رژیم صهیونیستی و…از امنیت ایران ناراحت هستند و برای همین تلاش و توطئه می‌کنند این امنیت را از ما بگیرند.
به گزارش”روراستی“ابولقاسم شربتی یکشنبه شب در همایش خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران در تالار علقمه رفسنجان اظهار داشت: این گردهمایی خادمان استان کرمان کار بسیاری عالی و ارزشمندی است و امیدواریم شهرهای دیگر هم از این کار تأسی بگیرند.
وی بیان داشت: مسجد جمکران به حضور خادمانی همچون شما خادمان افتخاری احتیاج دارد و زبان از این کار ارزشمند قاصر است حضور در مسجد جمکران به عنوان خادم توفیق می‌خواهد و این توفیق نصیب شما شده و بدون تردید ثواب مضاعف خواهید برد چراکه مسیر طولانی تا شهر مقدس قم را با سختی و مشقت طی می‌کنید و در موقع مقرر در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا می‌کنید.
مدیر حراست مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه مسجد جمکران دو صاحب دارد که یک صاحبش خداوند است و صاحب دیگرش امام عصر(عج) است، ادامه داد: بسیار افرادی هستند که با اینکه در قم زندگی می‌کنند حتی توفیق حضور در مسجد جمکران را پیدا نمی‌کنند.
وی ابراز داشت: همراهی و همدلی خانواده خادمان افتخاری هم در اثرگذار است که شما موفق به این توفیق شدید خانواده‌های شما هم در این ثواب شریک هستند.
شربتی خاطرنشان کرد: امروز مسجد جمکران جایگاه ویژه‌ای دارد و به مرکز جهانی بدل شده و پایگاه مهدویت است سالانه بیش از ۲۰ میلیون نفر زائر ایرانی و غیرایرانی دارد و مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به این مسجد دارند.
وی بیان کرد: این مکانی که محل شیفتگان و ارادتمندان فراوانی دارد دشمنانی هم دارد دشمنانی که به نام دین با دین و شیعه مخالف هستند و به طریق اولی با جمهوری اسلامی مخالفت می‌کنند.
شربتی با اذعان بر اینکه وهابی‌ها و تفکیری‌ها از مخالفان سرسخت زیارتی ما هستند و نقشه‌هایی می‌کشند و توطئه‌هایی می‌کنند، افزود: در بسیاری از مواقع توطئه‌های آنها برملا می‌شود و نمونه این دشمنی‌ها را در سوریه و عراق دیدیم.
وی اظهار کرد: در موصل زیارتگاه دانیال پیامبر(ع)، زیارتگاه حضرت یونس و زیارتگاه‌های زیادی توسط گروههای تکفیری و وهابی با بمب منفجر و با بولدوزر صاف شد که ناشی از کینه آنها از اماکن مذهبی و زیارتی دارد.
مدیر حراست مسجد مقدس جمکران تشریح کرد: در یک مورد تنها در عراق یک هزار و ۷۰۰ جوان دانشجوی شیعه را سر بریدند و به نوامیس ملت مسلمان عراق و سوریه تجاوز کردند و جنایات بییشماری به نام دین و اسلام انجام دادند.
وی اذعان کرد: زینبیون، فاطمیون و همه و همه دست به دست هم دادند و عراق و سوریه را از دست این گروه‌ها آزاد کردند.
شربتی اضافه کرد: در کشور ما هم می خواستند حنایاتی کنند چراکه اربابان آنها ایران را عامل شکست خود می‌دانند و در چندسال اخیر تلاش کردند در حرم امامان ما و مسجد جمکران جنایاتی انجام دهند اما با عنایت ائمه اطهار(ع) و تلاس همه نیروهای مخلص و پرتوان جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه، بسیج، سربازان گمنام امام زمان(عج) و… نتوانستند کاری از پیش ببرند.
وی بیان داشت: آل‌سعود، آمریکا، رژیم صهیونیستی و…از امنیت ایران ناراحت هستند و برای همین تلاش و توطئه می‌کنند این امنیت را از ما بگیرند.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :