مبانی انقلاب اسلامی همان مبانی فاطمی و مهدوی است

  • شناسه خبر: 38435
مبانی انقلاب اسلامی همان مبانی فاطمی و مهدوی است

استاد حوزه و راوی دفاع مقدس گفت: مبانی انقلاب اسلامی همان مبانی فاطمی و مهدوی است و دشمن می‌خواهد این مبانی را از جوان ما بگیرد.

استاد حوزه و راوی دفاع مقدس گفت: مبانی انقلاب اسلامی همان مبانی فاطمی و مهدوی است و دشمن می‌خواهد این مبانی را از جوان ما بگیرد.
به گزارش “روراستی“حجت‌الاسلام سیدمحمد میرعلی‌اکبری امشب در دومین یادواره ۲۸ شهید مفقودالاثر رفسنجان در مسجد جامع با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: شهدا آبروی و افتخار کوچه‌های ما شدند.
راوی دفاع مقدس با بیان اینکه جوان دیروز در جنگ قرارگاه و مرز خود را ثابت کرد و جوان امروز هم می‌خواهد در جنگ دیدگاه دیده شود و در جنگ مغزها که دشمن می‌خواهد طعم زندگی را عوض کند، خودش را نشان دهد، افزود: دشمنان می‌گویند ول کنید این انقلاب و انقلابی بازی و شهادت و… و اینجا جوان ماست که باید خود را نشان دهد.
وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد یاد شهید و شهادت و انقلاب اسلامی را از جوان ما بگیرد اما جمهوری اسلامی به علاوه انقلاب اسلامی می‌شود مدافع حرم، بهشتی‌ها، رجایی‌ها، امام روح‌الله و امام خامنه‌ای.
میرعلی‌اکبری بیان کرد: باید منطق فاطمه زهرا(ع)، شهدا و…را به جوان امروزی در اینگونه مراسمات یادآور شویم خیلی‌ها انقلابی بودند اما آخر کار بازی را باختند و انقلابی نماندند.
وی با اشاره به نگاه غرب به جامعه اسلامی افزود: دشمنان ۱۶۳ شبکه طراحی کردند هزینه راه‌اندازی یک شبکه ماهانه ۶۰ هزار دلار است شبکه منو تو برنامه‌هایی علیه فرهنگ دینی و اسلامی ما دارد چراکه اسلام و اخلاق را مخالف منافع خود می‌دانند.
میرعلی‌اکبری خاطرنشان کرد: مبانی انقلاب اسلامی همان مبانی فاطمی و مهدوی است و دشمن می‌خواهد این مبانی را از جوان ما بگیرد.
وی در ادامه به شهادت حضرت زهرا(س) و فدای ولایت‌شدن آن حضرت اشاره و ابراز داشت: فاطمه (س) می‌دانست فدای ولی‌شدن میخ درب، صورت و سیلی و ۹ لگد دارد و همچنین در کشور جمهوری اسلامی کسانی فدا شدند که ما فدا نشویم.
این راوی دفاع مقدس با اشاره به شکنجه‌های رزمندگان اسلام در زندان‌های بعثی اظهار کرد: امروز بخشنامه می‌کنند بچه‌ها را برای دیدار جانبازان و زیارت قبور شهدا نبرید .

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،میر علی اکبری،شهدای،مفقود الاثر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :