با حضور وزیر جهاد کشاورزی هتل هیلان رفسنجان بهره‌برداری شد

  • شناسه خبر: 38507
با حضور وزیر جهاد کشاورزی هتل هیلان رفسنجان بهره‌برداری شد

هتل هیلان رفسنجان با حضور وزیر جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

هتل هیلان رفسنجان با حضور وزیر جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسید.
به گزارش “روراستی“بعد از ظهر امروز با حضور حجتی وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسؤولان کشور، استان و شهرستان رفسنجان هتل هیلان این شهر به طور رسمی به بهره‌برداری رسید.
محمد جهانشاهی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در حاشیه این افتتاحیه اظهار داشت: دهه‌فجر را گرامی می‌داریم و خرسندیم شاهد یک اتفاق خوب در شهر رفسنجان هستیم که قطعا بر سرنوشت صنعت گردشگری استان کرمان تأثیرگذار است.
وی بیان داشت: امروز نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در صنعت گردشگری استان کرمان تعریف شده که یک اتفاق تاریخی است و خوشبختانه در همین شرایط بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از این پروژه‌ها در حال اجراست و نمونه‌ای از این اتفاقات این مجموعه است که امروز سی و پنجمین هتل استان است و به زودی خانه حاج‌آقاعلی هم به چرخه اضافه خواهد شد.
جهانشاهی خاطرنشان کرد: این اتفاقات که در استان کرمان در حال رخ‌دادن است بر سرنوشت گردشگری کشور ما هم تأثیر خواهد گذاشت امروز حدود چهارهزار نفر به طور مستقیم در صنعت گردشگری ما شاغل هستند که با همت بخش خصوصی این اشتغالزایی ایجاد شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان عنوان کرد: در مجموعه هتل هیلان رفسنجان نزدیک به ۷۰ نفر به طور مستقیم مشغول به کار شدند و دو و نیم برابر به صورت غیر مستقیم اشتغازایی داشته است.
وی با بیان اینکه استان کرمان در بخش کشاورزی، صنعت و معدن جایگاه دارد، تصریح کرد: در آینده در بخش گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی هم به سرعت جایگاه خود را در بسیاری از شاخص‌های اجتماعی و…نشان خواهد داد.
جهانشاهی ابراز داشت: امیدواریم با همت و حمایت مسؤولان این مجموعه آبرومند بتواند به اهداف خود در کوتاه‌مدت برسد.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،هتل ،هیلان،افتتاح
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :