به همت خیّر حجتی و اعتبار ۱٫۹میلیارد تومان مرکز خدمات جامع سلامت شهری در رفسنجان افتتاح شد

  • شناسه خبر: 38770
به همت خیّر حجتی و اعتبار ۱٫۹میلیارد تومان مرکز خدمات جامع سلامت شهری در رفسنجان افتتاح شد

مرکز خدمات جامع سلامت شهری رفسنجان با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری رفسنجان با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.
به گزارش”روراستی” صبح امروز با حضور معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مرکز خدمات جامع سلامت شهری در کریم‌آباد محقق رفسنجان افتتاح شد.
احمد جمالی‌زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان در حاشیه این افتتاحیه اظهار داشت: این مرکز قبلا در یک فضای دیگر که سال‌ها قبل ساخته شده بود خدمات را به صورت محدود ارائه می‌داد که سال ۹۳ تصمیم بر ایجاد بنای جدید گرفته شد.
وی بیان داشت: خانواده حجتی زمینی به مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع اهدا کردند و مرکز را با زیربنای ۷۰۰ متر مربع احداث کردیم و اسکلت بنا به گونه ای است که برای طبقه دوم هم می‌توان اقدام کرد و با توجه به اینکه این منطقه شهر جمعیت زیادی دارد در آینده مجموعه خدمات بهداشتی درمانی شبانه‌روزی دایر می‌شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان با اشاره به حضور دو پزشک، دندانپزشک، کارشناس تغذیه، پرسنل اعم از بهورزان، تکنسین آزمایشگاه و…افزود: همچنین فضا برای رادیولوژی دیده شده و به زودی تجهیزات و مجوزات لازم را برای راه‌اندازی مرکز رادیولوژی اخذ می‌کنیم تا در این بخش از شهر هم مرکز رادیولوژی داشته باشیم.
جمالی‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه این مرکز بالغ بر ۱۱ هزار نفر هم جمعیت روستایی هست و هم بخشی از جمعیت شهری را پوشش می‌دهد، عنوان کرد: ارزش زمین اهدایی بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان و قریب به یک میلیارد تومان هزینه ساخت این مجموعه شده که توسط خیّر انجام شده و حدود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه محوطه‌سازی و تجهیزات آن از محل اعتبارات دانشگاه علوم‌پزشکی انجام شد است.
وی خاطرنشان کرد: همه خدماتی که یک مرکز خدمات باید انجام دهد در این مرکز در حال انجام است.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،مرکز،جامع،سلامت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :