ادعای مدیر صندوق کارآفرینی امید رفسنجان دروغ از آب درآمد/فرماندار: ما نگفتیم از خبرنگار روراستی شکایت کند

  • شناسه خبر: 39822
ادعای مدیر صندوق کارآفرینی امید رفسنجان دروغ از آب درآمد/فرماندار: ما نگفتیم از خبرنگار روراستی شکایت کند

فرماندار رفسنجان گفت: چنانچه مستنداتی مبنی بر تخلف مدیر یکی از صندوق های رفسنجان به دست ما برسد پیگیری می کنیم.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه ما از مدیر صندوق کارآفرینی امید نخواستیم از خبرنگار روراستی شکایت کند، تأکید کرد: چنانچه مستنداتی مبنی بر تخلف مدیر صندوق کارآفرینی امید رفسنجان به دست ما برسد پیگیری می کنیم.

به گزارش”روراستی” اسکندری نسب در اولین نشست خبری سال ۹۷ که در حقیقت اولین نشست خبری فرماندار با اصحاب رسانه در طول دوران فرمانداری اش است در بخش پرسش و پاسخ خبرنگاران در پاسخ به سئوالات خبرنگار روراستی که به تخلف مدیر صندوق کارآفرینی امید شهرستان اشاره کرد که در ازای نشر خبر تخلفش از سوی این پایگاه از خبرنگار روراستی هم شکایت نموده و در دادگاه مدرکی دال بر کذب بودن تخلفش نداشته همچنین عنوان کرده که فرماندار از او خواسته از خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری روراستی شکایت کند، اسکندری نسب این ادعای مدیر متخلف را کذب عنوان کرد.

اسکندری نسب همچنین با تأکید بر اینکه مدیر صندوق کارآفرینی امید دروغ گفته و من از او نخواستم که از خبرنگار این رسانه شکایت کند بر  پیگیری کردن موضوع تخلف این مدیر تأکید کرد و اذعان داشت: چنانچه مستنداتی از تخلفات این مدیر به دست ما برسد پیگیری می کنیم.

وی یادآور شد: ما به این مدیر تذکر دادیم و باقری معاون سیاسی اجتماعی هم با وی برخورد جدی کرد همچنین به حکیم نیا مدیرکل صندوق کارآفرینی استان هم انتقال دادیم که مدیرتان چنین مسأله ای مطرح کرده و در ادامه از دادستان خواستیم اگر پرونده مفتوح است نقل قول از نظر ما کذب است.

ضمن اینکه مدارک تخلف ای مدیر موجود است، یادآور می شویم این مدیر متخلف در دادگاه به خبرنگار ما عنوان کرده بود که فرماندار از وی خواسته تا از او شکایت کند.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستیف مدیر، متخلف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :