درخت صدقه ای برای سلامتی زندگان

  • شناسه خبر: 3992
درخت صدقه ای برای سلامتی زندگان

مهنس اکبری ریاست اداره محیط زیست رفسنجان در خصوص اهمیت حفظ و نگه داری محیط زیست و تاثیر آن بر زندگی انسانها در هفتۀ درخت کاری به فعالیتهای گروه دوست داران محیط زیست اشاره نمود. به گزارش روراستی، گروه دوست داران محیط زیست رفسنجان که از سال 87 با هدف حفاظت از منطقۀ منصور آباد […]

مهنس اکبری ریاست اداره محیط زیست رفسنجان در خصوص اهمیت حفظ و نگه داری محیط زیست و تاثیر آن بر زندگی انسانها در هفتۀ درخت کاری به فعالیتهای گروه دوست داران محیط زیست اشاره نمود.

به گزارش روراستی، گروه دوست داران محیط زیست رفسنجان که از سال 87 با هدف حفاظت از منطقۀ منصور آباد رفسنجان اقدام به تامین آب، علوفه و دانه مورد نیاز حیات وحش و نیز گشت زنی، حفاظت و همکاری با اداره محیط زیست نموده به نحوی که این همکاری سبب افزایش جمعیت و امنیت حیات وحش در منطقه شده است؛ و به لحاظ رابطه نا گسستنی حیات وحش با پوشش گیاهی اقدام به ترویج و فعال سازی زیر شاخۀ خود به نام شاخۀ طوبا، متشکل از گروهی از بانوان و خانواده های ایشان نموده است .

شاخه طوبا سعی دارد با همراهی و یاری تمامی اقشار جامعه با جلب کمک های مردمی و سازمانهای دولتی و غیر دولتی گامی موثر در جهت حفظ و احیای پوشش گیاهی بر دارد .

از این رو روز جمعه مورخ 92/12/16 راس ساعت 7 صبح از میدان 22 بهمن به اتفاق کلیه دوست داران محیط زیست به منظور درخت کاری در بخشی از حاشیه منصور آباد حرکت می نمایند .

مهنس اکبری خاطر نشان کرد؛ بیل و لباس گرم، زیر انداز و خوراک با ماشین شخصی لازمه شروع به کار است .«درخت صدقه ای برای سلامتی زندگان، هدیه ای برای آرامش در گذشتگان، تاوانی برای آمرزش گناهان و نذری نیکو برای برآورده  شدن حاجات است »

برچسب ها:
درخت کاری رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :