شرکت مس هیأت‌های ورزشی را حمایت کند

  • شناسه خبر: 40198
شرکت مس هیأت‌های ورزشی را حمایت کند

امام جمعه رفسنجان گفت: شرکت صنایع مس هیأت‌های ورزشی را حمایت کند.

امام جمعه رفسنجان گفت: شرکت صنایع مس هیأت‌های ورزشی را حمایت کند.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور  در جلسه شورای ورزش شهرستان با حضور هیأت‌های ورزشی شهرستان اظهار داشت: در ورزش باید مدیریت واحد داشته باشیم، عدم مدیریت واحد موجب عقب‌ماندگی می‌شود و مباحث ورزشی را نمی‌توانیم رشد دهیم.

وی بیان داشت: باید برای ورزش بانوان جایگاه داشته باشیم در این نزدیک به چهل سال از پیروزی انقلاب، کار چندانی برای زیرساخت‌های ورزشی نشده است، آموزش و پرورش سالن‌هایی دارد و شورای شهر و شهرداری هم که انگیزه دارند برای بانوان چه ورزش‌های داخل سالن و چه ورزش‌هایی که در بیرون باید انجام شود کار انجام دهند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: اگر قصد، ورزش است، باید زیرساخت خاص برای بانوان فراهم شود و امنیت هم فراهم شود، اگر زیرساخت‌ها فراهم شود حمایت هم می‌کنیم.

وی تأکید کرد: ما همواره برای ورزش همگانی بانوان حمایت کردیم، اما با ضدارزش مخالفیم به طور مثال در مسجد نمی‌شود ورزش زورخانه‌ای یا ورزش دیگری انجام داد، چراکه مراجع این امر را ممنوع کردند.

رمضانی‌پور بیان کرد: برای پیست دوچرخه‌سواری و موتورسواری باید سرعت عمل به خرج داد و فضا برای بانوان هم فراهم شود و تدابیر امنیتی برای آن‌ها اندیشیده شود.

وی گفت: مس هیأت‌های ورزشی دیگر را مانند فوتبال حمایت کند هیأتی که ورزشکار به کشورهای آسیایی می‌خواهد اعزام کند توان تأمین هزینه این سفر را ندارد، بنابراین باید امکانات را در اختیار هیأت‌های ورزشی قرار دهند.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، شرکت، مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :