صنایع پایین دستی مس در رفسنجان ایجاد شود

  • شناسه خبر: 40205
صنایع پایین دستی مس در رفسنجان ایجاد شود

امام جمعه رفسنجان گفت: امیدواریم با ایجاد صنایع پایین دستی مس در رفسنجان شاهد رشد و خیزش بسیار خوب در سال جاری در رفسنجان باشیم.

امام جمعه رفسنجان گفت: امیدواریم با ایجاد صنایع پایین دستی مس در رفسنجان شاهد رشد و خیزش بسیار خوب در سال جاری در رفسنجان باشیم.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امروز در مراسم جشن روز جهانی کار و کارگر با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تبریک مناسبت‌های میلاد با سعادت امام زمان(عج)، روز کارگر، روز معلم و روز جوان اظهار داشت: اهمیت و ارزش وجود کارگران و کار در جامعه بسیار مهم است اسلام برای کارگر آنقدر اهمیت قائل شده که کارفرمایان باید آنچه که خود می‌خورند به کارگر هم بدهند، آنچه که می‌پوشد به کارگر هم بپوشاند.

وی بیان داشت: حتی کارفرما دائماً نباید بالای سر کارگر نباشد بنابراین اسلام به کارگر ارزش و بهای ویژه‌ای قائل شده است ما نیز باید این احترام و توجه را نسبت به کارگران داشته باشیم و کارگر نیز باید کار را از خود بداند و خود را سهامدار و شریک محل کار خود بداند تا وجدان کاری اش بیشتر بشود.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه با توجه به وجود مجتمع عظیم مس سرچشمه و مجموعه‌های کارخانه‌های دیگر در شهرستان مسؤولان می‌خواهند کاری برای این مجموعه‌ها صورت بگیرد، افزود: امسال نیز با وجدان کاری، تولیدات باکیفیت، فرهنگپ‌سازی استفاده از تولید داخلی و نیز حمایت‌های دولت و مجلس از مجموعه‌های تولیدی انجام شود.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده و باید سعی شود بحث حمایت از کالای ایرانی با جدیت دنبال شود زیرا این موضوع از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است و علاوه بر این اگر به وجدان خود مراجعه کنیم واجب است که از تولید داخلی حمایت کنیم.

وی تأکید کرد: نیاز است که بسیاری از اقلام مورد نیاز مجتمع مس سرچشمه از خود شهرستان رفسنجان تامین شده یا تهیه کنندگان آن از رفسنجان باشند که امیدواریم این مسئله با همدلی و تعاملی که وجود دارد و همچنین با ایجاد صنایع پایین‌دستی مس در رفسنجان شاهد رشد و خیزش بسیار خوب در سال جاری در رفسنجان باشیم.

 

برچسب ها:
رفسجان،روراستی،صنایع،مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :