افراد خسته و ناتوان نباید بر مسند قدرت باشند/هنرمندان در بحث تولیدات مهدوی ورود کنند

  • شناسه خبر: 40224
افراد خسته و ناتوان نباید بر مسند قدرت باشند/هنرمندان در بحث تولیدات مهدوی ورود کنند

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه آدم‌های خسته و ناتوان نباید بر مسند قدرت باشند، گفت: کشور نیروی جوان، مؤمن و متعهد دارد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه آدم‌های خسته و ناتوان نباید بر مسند قدرت باشند، گفت: کشور نیروی جوان، مؤمن و متعهد دارد.

به گزارش “روراستی” سیدمحمد حسینی شامگاه چهارشنبه در جشن میلاد امام عصر(عج) در حسینیه شهدا شهر رفسنجان اظهار داشت: در روایات داریم که بعد از شب قدر با فضیلت‌ترین شب، شب نیمه شعبان است و امیدواریم از منتظران واقعی حضرت باشیم.

وی با بیان اینکه گاهی ممکن است از اهمیت مسأله مهدویت غافل شویم، بیان داشت: در تمام کتب آسمانی این بشارت داده شده است و خداوند به وعده خود عمل می‌کند.

استاد دانشگاه تهران ادامه داد: ۳۰۰ آیه قرآن تفسیر و تحلیل آن در مورد امام زمان(عج) است و احادیث مرتبط با آن آیات هم آورده شده است و در یکی از آیات الهی حضرت مهدی(عج) ذخیره الهی نامیده شده است و القاب و اوصاف آن حضرت بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: در سوره نصر مفسران این سوره را مربوط به زمان پیامبر(ص) می‌دانند، زمانی که سیطره پیامبر(ص) گسترش پیدا کرد فوج‌فوج مسلمان می‌شدند اما در یک سطح جهانی و وسیع‌تر این مسأله در زمان حجت(عج) رخ می‌دهد و از نژادها، قوم‌ها و … در رکاب امام زمان(عج) قرار می‌گیرند.

حسینی ابراز داشت: توده‌های مردم تشنه عدالت و معرفت و همه کمالات هستند و دیدند که هیچ یک از این حکومت‌ها که مدعی بودند راه سعادت را پیش روی بشر قرار ندادند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: برترین عبادات انتظار فرج است و باید منتظر واقعی باشیم و در ابعاد مخلف انتظارمان باید سنخیت داشته باشد.

وی با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع) بیان کرد: کسانی که در زمان غیبت هستند و به ائمه اطهار و امام زمان(عج) اعتقاد دارند با فضیلت‌ترین انسان‌ها هستند و از کسانی که در رکاب پیامبر(ص) و امام علی (ع) بودند اولی‌تر هستند چراکه این‌ها عقل و درک و شعوری دارند که در زمان غیبت بدون اینکه امام معصوم را ببینند به او اعتقاد دارند.

حسینی در ادامه بیان این حدیث گفت: این‌ها مانند کسانی هستند که در زمان جنگ بدر، احد و خندق در رکاب پیامبر(ص) بودند و افراد مخلص و شیعیان راستین ما و داعی الی‌الله هستند.

حسینی با اشاره به حضور در مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب از خدمات سپاه، ارتش، بسیج، نیروهای مردمی، ستادها و… یاد و تصریح کرد: الان نزدیک تابستان هستیم و باید به فکر این مردم باشیم.

وی اضافه کرد: به وسیله حجت خدا خیلی از بلاها دفع می‌شود و نعمات و برکات بر زمین نازل می‌شود و خود امام زمان(عج) می‌فرمایند «ما شما را رها نمی‌کنیم».

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود شیعه را همواره به دلیل وجود امام زمان(عج) موفق در فراز و فرودها دانست و تأکید کرد: این عزت و صلابت به واسطه وجود امام عصر(عج) است، دشمنان اگر موشک در سوریه می‌زنند عقده دارند و می‌خواهند شکست خود را جبران کنند.

وی بیان کرد: نتانیاهو ادعا کرده ایران با وجود برجام بمب اتمی می‌سازد و خودشان اذعان دارند این حرف‌ها ادعاست، کشوری که خودش صدها کلاهک اتمی دارد ما را متهم می‌کند که زمینه خروج آمریکا از برجام را فراهم کند، الان که برجام را قبول داشتید چه گشایشی شد ما به تمام تعهدات خود عمل کردیم اما ای کاش بعضی از دولتمردان ما اینقدر ساده‌لوح نبودند و به فرمایشات رهبری گوش می‌دادند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: روزنامه‌ای که زمان قبول برجام چه قدر هیاهو می‌کرد اکنون عنوان می‌کند برجام آش دهن‌سوزی نبود.

حسینی با اشاره به اینکه آل‌سعود با تمام متحدانش از جمله آمریکا‌یی‌ها نتوانستند یمن را تحت سلطه خود درآورند چون یمن مقاومت را پیش گرفته است، ابراز داشت: هنوز بحث برجام نه به بار بود نه به دار که بحث برجام دو و سه عنوان شد.

وی با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ اگر رهبری پای کار نبودند هم اجرا می‌شد، ادامه داد: مردم با بحث مهدویت می‌توانند امیدوار شوند بعضی‌ها می‌گویند کشور به بن‌بست رسیده این حرف را کسانی می‌گویند که خودشان به بن‌بست رسیده‌اند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه آدم‌های خسته و ناتوان نباید بر مسند قدرت باشند، تصریح کرد: کشور نیروی جوان، مؤمن و متعهد دارد چه کسی گفته برخی که اول انقلاب مسؤول بودند و می‌گویند این‌ها ژنرال هستند تجربه دارند همین‌طور باید باشند.

وی بیان کرد: باید مراقب باشیم اگر می‌خواهیم زمینه‌ساز ظهور باشیم کسی که به قیام جهانی اعتقاد دارد باید خودش هم اهل جهاد باشد.

وی یادآور شد: سال‌ها قبل کنفرانسی در رژیم صهیونیستی برگزار کردند و گفتند شیعه دو بال دارد یکی بال سرخ حسینی و یکی بال سبز انتظار که با حماسه حسینی انقلاب می‌کنند و بعد از مدتی دچار رخوت می‌شوند اما گفتند چون به انتظار و آینده روشن اعتقاد دارند کوتاه نمی‌آیند.

استاد دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: صهیونیست علیه بحث مهدویت کار می‌کند همچنین بن‌سلمان ولیعهد سعودی علیه این بحث هزینه می‌کند، این‌ها از مهدویت وحشت دارند سینمای هالیوود آمریکا ده‌ها و صدها فیلم برای بحث آخرالزمان ساخته اما متاسفانه هنرمندان ما در این مقوله وارد نشدند در حالی که با مهدویت که آینده بشریت است باید آشنا شوند.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی،افراد، ناتوان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :