نادیده گرفتن افزایش حقوق معلمان بی انصافی است

  • شناسه خبر: 40246
نادیده گرفتن افزایش حقوق معلمان بی انصافی است

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان گفت: امروز زمانی که برای درصد افزایش حقوق می‌خواهند تصمیم بگیرند معلمان نادیده گرفته می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان گفت: امروز زمانی که برای درصد افزایش حقوق می‌خواهند تصمیم بگیرند معلمان نادیده گرفته می‌شوند.

به گزارش”روراستی” سیدکاظم حسینی‌پور عصر امروز در آیین گرامیداشت روز معلم در محل تالار فرهنگیان با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: هر صنف و گروه و قشری به بهانه‌ای جمع می‌شوند و دیگران از آنها قدردانی و از زحمات یکساله آنها سپاسگذاری می‌کنند اما تنها کسانی که خودشان بانی می‌شوند و روز خودشان را گرامی می‌دارند معلمان هستند و ای کاش حداقل با یک پیامک از معلمان قدردانی می‌شد.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان بیان داشت: آنچه که صنف معلم را از دیگران برتر و ممتاز می‌سازد برخی ویژگی‌ها و صفات است که در سایر اقشار و اصناف وجود ندارد، اولین نکته، اعتمادی است که خانواده‌ها به معلمان دارند هیچکس فرزند خود را به راحتی در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد اما والدین با اطمینان کامل تربیت فرزند خود را به دست معلم می‌سپارد.

حسینی‌پور تصریح کرد: معلمان و مسؤولان تعلیم و تربیت، انسان‌هایی هستند که چشمشان فقط به دست خداوند است و هرچه می‌خواهند از خدا طلب می‌کنند و شاید همین عامل موجب شده مسؤولان خیلی پاسخگوی مطالبات معلمان نباشند.

وی خاطرنشان کرد: دیگر ویژگی معلمان که شاید اصلا در کس دیگر وجود ندارد جانشینی خداوند است خدا اولین معلم است و همه پیامبران الهی معلم هستند و نقش سازندگی انسان‌ها را دارند.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان ابراز داشت: تا زمانی که مسؤو لان ما بر اهمیت معلم توجه نکنند مطمئنا جامعه به سعادت نمی‌رسد.

وی بیان کرد: امروز پزشکان و مهندسان و…در مکتب همین معلمان درس یاد گرفتند اما متأسفانه به معلمان اهمیت داده نمی‌شود.

حسینی‌پور اظهار کرد: مگر غیر از این است که هشت سال دفاع مقدس را همین معلمان و دانش‌آموزان اداره کردند و تا مدارس تعطیل نشد و دانش‌آموزان و معلمان در راهپیمایی شرکت نکردند انقلاب به پیروزی نرسید اما امروز زمانی که برای درصد افزایش حقوق می‌خواهند تصمیم بگیرند معلمان نادیده گرفته می‌شوند.

وی تأکید کرد: اگر جامعه بخواهد به سعادت و تعالی برسد باید آموزش و پرورش را دریابند

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، حقوق، معلمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :