گردهمایی مدیران روابط‌عمومی صنعت و تجارت کشور در رفسنجان

  • شناسه خبر: 40324
گردهمایی مدیران روابط‌عمومی صنعت و تجارت کشور در رفسنجان

چهارمین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور با حضور مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

چهارمین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور با حضور مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

به گزارش”روراستی” با حضور مشاوران وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان رفسنجان چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های کشور در فرهنگسرای مس شهر سرچشمه برگزار شد.

حسین احمدی در این همایش اظهار داشت: سرچشمه شهر صنعت مس ایران و جزء افتخارات صنعت کشور است و همکاران ما در این صنعت خاک را از عیار متوسط ۰٫۶ به مس خالص کاتدی به عیار ۹۹٫۹۹۹ می‌رسانند که بهترین مس تولیدی در دنیاست.

وی بیان داشت: مس سرچشمه از دهه ۵۰ کارش آن آغاز شد و عملیات نصب و راه‌اندازی آن در سال ۵۳ آغاز و با پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها از اینجا رفتند و کارشناسان آمریکایی فکر نمی‌کردند این صنعت به دست توانمند خود ایرانی‌ها راه‌اندازی شود که در مکالماتی که داشتند و در جاهایی نوشته بودند ما به زودی برمی‌گردیم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ادامه داد: با همت و تلاش روزافزون مهندسان ایران و به‌کارگیری دانش و تجربه تلاش شبانه‌روزی که انجام شد اولین مس آندی را در سوم خرداد ۶۱ همزمان با آزادسازی خرمشهر به تولید رساندیم و در سال‌های بعد از آن زنجیره پیوسته تولید کشور را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به ذخایر معدنی کشور لزوم طرح‌های توسعه در دهه ۷۰ در نظر گرفته شد و معادن کرمان و آذربایجان هم از قبل مس سرچشمه راه‌اندازی شدند و در شهرستان شهربابک هم این پروسه تکمیلی و کامل را در میدوک و همچنین در مجتمع مس خاتون‌آباد شاهد هستیم و با توجه به ذخایری که در دنیا داریم روند توسعه ما ادامه خواهد داشت.

احمدی خاطرنشان کرد: در کنار تولید مس مباحث زیست‌محیطی هم برای ما مهم بوده که در این راستا پروژه‌هایی شروع کردیم سال گذشته در زمینه آب و مدیریت سبز موفق شدیم جایزه بین‌المللی در انرژی سبز دنیا به دست آوریم و سرمایه‌گذاری جدی در حوزه محیط‌زیست داریم که طرح اسید مس سرچشمه تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و آلایندگی ناشی از گاز so2 را حذف کنیم.

وی به قدمت روابط‌عمومی مس سرچشمه اشاره کرد و عمر آن را همسال با عمر شرکت مس سرچشمه دانست و گفت: اتفاق خوبی که در روابط‌عمومی مس سرچشمه افتاده ثبات مدیریتی در این حوزه است و راوبط‌عمومی مس سرچشمه پویا، فعال و پاسخگو بوده است.

مدیر مجتمع مس سرچشمه ابراز داشت: آن‌چه از روابط‌عمومی‌ها درخواست داریم مردم‌مداری و پاسخگویی است و علاوه بر دانش مدیریت که لازمه آن است الزامات دیگری هم دارد که باید لحاظ شود.

احمدی تأکید کرد: با توجه به بزرگی شرکت‌ها مهارت ارتباطی از موارد مهمی است که روابط‌عمومی‌ها باید رعایت کنند آن‌چه ما مدنظر داریم با توجه به حضور رو به افزایش فضای مجازی قطعا باید در حوزه فضای الکترونیک و مجازی جدید حضورمان فعال باشد و بتوانیم رسالت خود را با فضای مجازی به منسه ظهور برسانیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، چهارمین، گردهمایی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :