بیشترین موقوفات هلال‌احمر کشور در رفسنجان است

  • شناسه خبر: 40350
بیشترین موقوفات هلال‌احمر کشور در رفسنجان است

مسؤول جمعیت هلال‌احمر شهرستان رفسنجان گفت: از یک هزار و ۲۳۰ قطعه موقوفه هلال‌احمر در کشور ۸۲۰ قطعه مربوط به هلال‌احمر رفسنجان است.

مسؤول جمعیت هلال‌احمر شهرستان رفسنجان گفت: از یک هزار و ۲۳۰ قطعه موقوفه هلال‌احمر در کشور ۸۲۰ قطعه مربوط به هلال‌احمر رفسنجان است.

به گزارش “روراستی” ابراهیم بابایی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته هلال‌احمر اظهار داشت: تلاش برای تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان‌ها و کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار از اهداف هلال‌احمر بوده است.

وی ادامه داد: حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون درنظر گرفتن مواردی که منجر به تبعیض می‌شود از دیگر اهداف جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور است و همه تلاش ما این است که برنامه‌های ابلاغی جمعیت هلال‌احمر کشور در همین مسیر پیش برود.

بابایی به اصول جمعیت هلال‌احمر و صلیب‌سرخ جهانی اشاره کرد و انسانیت، بی‌طرفی، بی‌غرضی، استقلال، وحدت، جهان شمولی و خدمات داوطلبانه را از اصول هفتگانه آن برشمرد.

وی با اشاره به مبنای بی‌طرفی در کار تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر در ذاتش هیچ کار سیاسی وجود ندارد و به این مهم پایبند هستیم.

مسؤول جمعیت هلال‌احمر شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: در جمعیت هلال‌احمر کارکردهای مهمی وجود دارد که حوزه جوانان از مهدکودک‌ها تا سن ۲۹ سال است، حوزه آموزش که اهمیت آن زیاد است دیگر حوزه کارکردی جمعیت است و پایه همه تخصص‌هایی که در جمعیت هلال‌احمر وجود دارد حوزه آموزش است.

وی حوزه امداد و نجات و حوزه داوطلبان که مربوط به افرادی بالای۲۹ سال را از دیگر حوزه‌های کارکرد جمعیت عنوان کرد، همچنین افزود: مسؤولیت خانه‌های هلال بر عهده واحد داوطلبان است.

بابایی ابراز داشت: احترام و اخلاق دو نکته مهم است که در عملکرد خود به آن اهتمام دادیم.

بابایی گفت: وظیفه جمعیت هلال‌احمر رئیس کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی است و در برنامه‌ای که مربوط به تخصص ما می‌شود در تمام حوزه به آن پرداختیم و در ارتقای آن مراقبت کردیم.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۶ جمعیت هلال‌احمر رفسنجان رتبه اول را در میان ۲۸ شعبه در استان کسب کرده و کسب این رتبه مرهون تلاش همکاران در جمعیت بوده است، اضافه کرد: رتبه برتر طرح نوروزی ۹۷ هم دیگر افتخار این جمعیت است که در زمینه مسافران نوروزی انجام شد.

مسؤول جمعیت هلال‌احمر شهرستان رفسنجان بیان کرد: همه شاخص‌ها را در سال ۹۶ در جمعیت هلال‌احمر رفسنجان ارتقا دادیم. بیشترین خانه‌های هلال‌احمر در سراسر کشور در رفسنجان است.

وی عنوان کرد: اداره ۷۰ خانه هلال که مسؤولان و افراد داوطلب تنها برای رضای خدا و بدون هیچ چشمداشتی کار می‌کنند، کار خطیری است.

بابایی در ادامه اذعان کرد: از یک هزار و ۲۳۰ قطعه موقوفه هلال‌احمر در کشور ۸۲۰ قطعه مربوط به هلال‌احمر رفسنجان است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بیشترین، موقوفات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :