در مسابقه حفظ سوره یاسین ۳۵ نفر ۱۰۰ درصد پاسخ صحیح دادند

  • شناسه خبر: 40424
در مسابقه حفظ سوره یاسین ۳۵ نفر ۱۰۰ درصد پاسخ صحیح دادند

میرافضلی مدیر راوبط عمومی مس سرچشمه گفت: در مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین ۳۵ نفر ۱۰۰ درصد پاسخ صحیح دادند.

میرافضلی مدیر راوبط عمومی مس سرچشمه گفت: در مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین ۳۵ نفر ۱۰۰ درصد پاسخ صحیح دادند.
به گزارش”روراستی” سیدعلی میرافضلی مدیر روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در آیین اختتامیه حفظ سوره مبارکه یاسین اظهار کرد: ایده این مسابقه از طرف مدیریت مس سرچشمه بود که فعالیت قرآنی فراگیر در حوزه رفسنجان، انار و سرچشمه انجام دهیم و اولین گام آن حفظ سوره یاسین بود.

وی بیان داشت: برای شرکت در این مسابقه ۱۴ فروردین ماه اطلاع‌رسانی شد و تا ۳۱ فروردین مهلت ثبت‌نام بود که بیش از ۳ هزار نفر ثبت‌نام کردند که دو سوم آن از طریق سایت و یک هزار نفر از طریق مراجعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و انار و اداره تبلیغات اسلامی شهر سرچشمه ثبت‌نام کردند.

میرافضلی تصریح کرد: آزمون هفتم اردیبهشت به صورت همزمان در سه نقطه در رفسنجان، انار و سرچشمه برگزار و یک هزار و ۸۵۱ نفر شرکت کردند که بیش از ۸۰ درصد بانوان بودند و پس از تصحیح اوراق کسانی که ۸۰ درصد سؤالات پاسخ صحیح داده بودند به مرحله قرعه‌کشی راه یافتند.

وی عنوان کرد: ۵۷۱ نفر بالای ۸۰ درصد پاسخ صحیح دادند که مایه خوشحالی است و از این ۵۷۱ نفر ۳۵ نفر ۱۰۰ درصد جواب صحیح دادند که در قرعه‌کشی نفرات اول تا سوم شرکت می‌کنند و مابقی ۱۰۰ جایزه در نظر گرفته شده که طبق قرعه‌کشی به آن‌ها اعطا خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف ما مأنوس‌شدن با قرآن است و این مسابقات بهانه‌ای برای رسیدن به این مهم است، متذکر شد: این مسابقات به صورت حفظ، مفاهیم و…در طول سال استمرار خواهد داشت.

 

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،پاسخ،صحیح
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :