استمهال ۲ ساله وام‌های کشاورزی با تصویب دولت

  • شناسه خبر: 41669
استمهال ۲ ساله وام‌های کشاورزی با تصویب دولت

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: آسیب‌های زیادی از محل گرمازدگی پسته را شاهد بودیم، لذا برای استمهال وام‌ها تا دو سال در هیأت دولت به تصویب رسید.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: آسیب‌های زیادی از محل گرمازدگی پسته را شاهد بودیم، لذا برای استمهال وام‌ها تا دو سال در هیأت دولت به تصویب رسید.

به گزارش “روراستی” احمد انارکی‌محمدی در جمع دهیاران و شوراهای رفسنجان با تاکید بر اتحاد اظهار داشت: هیچ سلیقه‌ای در انتخاب شوراها و دهیاران اعمال نشد و مطابق با قانون عمل شد.

وی بیان داشت: دولت، نظام و بخش‌هایی که هر کدام جداگانه داد می‌زدند، امروز وحدت را مایه پیروزی می‌دانند و باید با وحدت بر مشکلات کشور فائق آییم، رئیس‌جمهور، دستگاه‌های اطلاعاتی، سپاه و بسیج به این نتیجه رسیدیم که اتحاد می‌تواند کاری از پیش ببرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چه کسانی که کاسب تحریم هستند و چه کسانی که ساز مخالف می‌زنند و اسرار نظام را بدون دلیل برملا می‌کنند، همراه با ترامپ هستند، اما وحدت باید مانع این مخالفت‌ها شود و البته نشست سران قوا باید زودتر از این اتفاق می‌افتاد.

وی بیان داشت: دستگاه‌های نظارتی باید همراهی با ما داشته باشند نه اینکه هنوز کلنگ‌زنی پروژه‌ای نشده ورود کند، بلکه باید با مدیران اجرایی همراهی کنند تا کارها انجام شود.

انارکی‌محمدی ابراز داشت: آسیب‌های زیادی از محل گرمازدگی پسته دیدیم، لذا برای استمهال وام‌ها تا دو سال بانک‌ها همکاری شد و این موضوع در هیأت دولت به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در بحث بیمه پایه کشاورزی در مجلس تذکر دادم و امیدواریم مشکل این بیمه هم برطرف شود و کشاورزان بتوانند از آن استفاده کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار خطاب به دهیاران و شوراها پیرامون آسفالت متذکر شد: امسال بیشترین سهمیه آسفالت را گرفتیم، هر روستایی کمبود دارد اعلام کند تا اضافه شود، همچنین در بحث وام بافت فرسوده کمترین تعداد را شهرستان‌های رفسنجان و انار داشت که با دستور رئیس بنیاد مسکن کشور قرار شد به صورت نامحدود بتوانیم استفاده کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان کشاورزی مهلت وام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :