رفع مشکلات مردم نیازمند همکاری سه قوه است

  • شناسه خبر: 41671
رفع مشکلات مردم نیازمند همکاری سه قوه است

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: رفع مشکلات مردم با میدان‌داری یک قوه به سرانجام نمی‌رسد و هر سه قوه باید به همراه مردم به میدان بیایند و آستین همت را بالا بزنند.

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: رفع مشکلات مردم با میدان‌داری یک قوه به سرانجام نمی‌رسد و هر سه قوه باید به همراه مردم به میدان بیایند و آستین همت را بالا بزنند.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با گرامیداشت ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری اظهار داشت: شهر ما کمبودهای زیادی دارد که امیدواریم با همت و تلاش مضاعف ما بتوانیم زیرساخت‌های این شهر را از جمله بحث نهضت آسفالت را در پیش گرفتند، همچنان ادامه پیدا کند.

وی بیان داشت: کوچه‌ها، محله‌ها و هرجا که ضعف و کمبودی وجود دارد با همت بلند و کوشش مضاعف این کمبودها برطرف شود.

خطیب موقت رفسنجان با توجه به ۱۶ تا ۲۳ تیر به عنوان هفته مالیات عنوان کرد: پرداخت مالیات از ضروریات برای مدیریت جامعه، ثبات، امنیت، بهداشت و زیرساخت‌های شهری برای مردم است، بدون شک پس از مسائل اعتقادی و معنوی یکی از اموری که به جامعه اسلامی قوام و ثبات می‌بخشد مسائل اقتصادی است و با توجه به اینکه اقتصاد جهانی در حال جدا شدن از وابستگی به اقتصاد نفتی است.

حسینی با توجه به ۲۱ تیر ماه سالروز فاجعه خونین مسجد گوهرشاد تصریح کرد: این فاجعه توسط رضاخان پهلوی به وجود آمد، حجاب امری است که در قرآن بیان شده است.

وی در ادامه با توجه به مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی اظهار کرد: رفع مشکلات مردم با میدان‌داری یک قوه به سرانجام نمی‌رسد و هر سه قوه باید به همراه مردم به میدان بیایند و آستین همت را بالا بزنند.

حسینی افزود: به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و کشور باید به میدان آمده و فرموده رهبر انقلاب را جامه عمل بپوشند که فرمودند اگر مردم به صحنه بیایند هیچ مشکل لا ینحلی وجود نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: ما باید صادقانه، شفاف و هوشمندانه با ملت خود سخن بگوییم و از آنها برای حضور در این صحنه نبرد همه جانبه و سخت کمک بگیریم، وگرنه اسیر شگرد‌های دشمن خواهیم شد.

برچسب ها:
رفسنجان سه قوه مردم مشکلات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :