فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

مسؤولان باید متوجه تکلیف خود باشند/ آمریکا تهدید و اروپا تطمیع می‌کند

  • شناسه خبر: 42174
مسؤولان باید متوجه تکلیف خود باشند/ آمریکا تهدید و اروپا تطمیع می‌کند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه مسؤولان باید متوجه مسؤولیت و تکلیف خود باشند، گفت: سیاست‌های ۲۴ گانه مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی اجرایی شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه مسؤولان باید متوجه مسؤولیت و تکلیف خود باشند، گفت: سیاست‌های ۲۴ گانه مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی اجرایی شود.

به گزارش “روراستی” سردار غلامعلی ابوحمزه عصر چهارشنبه در همایش یاوران ولایت در محل حسینیه ثارالله اظهار داشت: استکبار جهانی به دنبال شایعه پراکنی و شبهه‌افکنی در جامعه است ما باید با افکار و اندیشه آن‌ها مقابله کنیم همان‌طور که در خلال این ۴۰ سال پیروزی انقلاب اتفاق افتاده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: اگر بخواهیم مجموعه توطئه‌های دشمن را دسته‌بندی کنیم به سه محور کوتاه‌مدت، میان‌مدت و دراز می‌رسیم در محور کوتاه مدت دشمن به دنبال ایجاد اغتشاش و بحران در داخل کشور است همه این اتفاقات فتنه که در سال ۷۸، ۸۸ و دی ماه ۹۶ افتاد یک طراحی از قبل پیش‌بینی شده برای ایجاد اغتشاش، بلوا و قراردادن مردم در مقابل نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

ابوحمزه تصریح کرد: مطالبه مردم به حق است که باید هم مطرح کنند انقلاب برای همین مطالبه و مسائل به وجود آمده که مردم مطالبه‌گری کنند و مسؤولان پاسخگو باشند اما دشمن از این بستر موج‌سواری می‌کنند و جهت‌گیری‌های به‌حق مردم را به سمت خواسته‌های خود سوق می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: منافقان، سلطنت‌طلب‌ها، اراذل و اوباش این جهت‌گیری‌ها را به سمت خود سوق می‌دهند و در کوتاه مدت خواسته دشمن را برآورده کنند.

ریشه مشکلات کشور ضعف مدیریت است

ابوحمزه فشار اقتصادی را طراحی میان‌مدت دشمن عنوان کرد و گفت: در بیانات مقام معظم رهبری هم بود و عامل اصلی مشکلات اقتصادی را در داخل کشور خواندند، ضعف مدیریت در بعضی دستگاه‌ها در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه مشکلات فراوانی در مباحث مختلف اعم از ازدواج، طلاق، طلا، ارز و… که در جامعه می‌بینیم ریشه‌اش به ضعف مدیریت برمی‌گردند و چیزهایی نیست که غیرقابل حل باشد.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد مشکلات اقتصادی را آن‌قدر بزرگ جلوه دهد که بعضی افراد و اشخاص ناآگاهانه مطرح کنند که انقلاب و نظام از بین رفت، خون شهدا پایمال شد، کشور در حال یک حرکت توفانی است و متوجه نیستند کسانی که در تریبون‌های رسمی این حرف‌ها را می‌زنند حرف‌هایشان پازل دشمن را تکمیل می‌کند و متوجه نیستند دقیقا همان چیزی که دشمن می‌خواهد همین جنگ روانی تمام‌عیار علیه ملت و نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه دشمنان در دراز مدت به دنبال تغییر افکار و تغییر رفتار و تغییر نظام جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها و برخی دولت‌های خودفروخته مانند عربستان و امارات در این خواسته سهیم هستند.

وی ابراز داشت: باید مواظب باشیم وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند آمریکا قابل اعتماد نیست و اروپایی‌ها هم قابل اعتماد نیستند متوجه باشند در حرکات و سکنات خود مخالف منویات رهبر انقلاب حرکت نکنند چون اگر بخواهند به این شکل حرکت کنند به نتیجه نخواهند رسید.

ابوحمزه بیان کرد: اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند ما به دنبال تغییر رفتار با جمهوری اسلامی هستیم و باید مشکلاتش با اروپا و غرب را برطرف کنند، منظورشان مباحث هسته‌ای، موشکی، تروریسم، مهار جمهوری اسلامی در داخل ایران، جداکردن جمهوری اسلامی ایران از نهضت‌های آزادی‌بخش و جبهه مقاومت در سوریه، یمن، بحرین، شمال آفریقا و… است و به دنبال برجام‌های یک، دو و تا هفت و هشت هستند.

وی با اشاره به اینکه در این ۴۰ سال انقلاب یک صحنه نیست که اروپایی‌ها کنار آمریکا نباشند، افزود: در جنگ ۳۳ روزه که امروز سالگرد عملیات آن است، جنگ هشت روزه، جنگ ۵۱ روزه، جنگ سوریه، جنگ عراق و… همه جا اروپایی‌ها کنار آمریکایی‌ها هستند.

آمریکا تهدید و اروپا تطمیع می‌کند

ابوحمزه عنوان کرد: اروپایی‌ها یک هزار میلیارد دلار روابط اقتصادی با آمریکا دارند آن‌ها با آمریکا تقسیم کار کردند آمریکا تهدید و اروپایی‌ها تطمیع می‌کنند بنابراین باید به فرمایشات رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی توجه کرد.

وی اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند،« بعضی خطوط قرمزدر برجام را رعایت نکردند» و امروز همه سینه‌چاک اروپایی‌ها شدند و جلسه و… می‌روند اروپایی‌ها تا این لحظه یک تعهد هم انجام ندادند از طرفی مدام در کشور شبهه‌افکنی می‌کنند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه وظیفه برطرف کردن تمام معضلات و مشکلات کشور بر دوش دولت است، وظایف قوه قضائیه را یادآور شد و دفاع از ارزش‌های نظام، انقلاب، حفاظت و حراست را از وظایف دستگاه‌های امنیتی برشمرد.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان و به ویژه برخی نمایندگان مجلس که به دنبال رفع حصر هستند باید متوجه مسؤولیت و تکلیف خود باشند، بیان داشت: کسانی که دم از رابطه با آمریکا می‌زنند مگر آمریکا مشکلاتشان را برطرف کرده نمونه آن کشور ترکیه و پاکستان و مصر و…که تمام قد در اختیار آمریکا هستند کدام یک از مشکلات‌شان برطرف شده است.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: مشکلات و مسائل کشور قابل حل است مسؤولانی که در استان هستند در شهرستان‌ها و کشور راهکارهای عینی و عملیاتی وجود دارد که می‌توانیم بر مشکلات کشور فائق آییم.

وی با اشاره به اینکه اگر چه مشکلات و گرانی هست اما نظام جمهوری اسلامی ایران سر جای خود ایستاده است، عنوان کرد: باید سیاست‌های ۲۴ گانه مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی اجرایی شود همه موضوعات در این سیاست‌ها مشخص شده و فقط باید بنشینند چارچوب اجرایی آن را مشخص کنند.

ابوحمزه بیان کرد: اگر نقدینگی مدیریت شود و در یک جا متراکم شود زمینه‌ای به وجود می‌آورد که مشکلات کشور برطرف شود دیگر مشکل گرانی کنترل و مشکل تورم کم می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان متذکر شد: قطعا و یقینا مشکلات اقتصادی به فضل الهی با حضور مردم، تدابیر مقام معظم رهبری وحرکت انقلابی و جهادی مسؤولان در آینده نه چندان دور برطرف خواهد شد همان‌طور که بسیاری از مشکلات و معضلات ما در ۴۰ سال گذشته حل شد و از گردنه‌های خطرناکی عبور کردیم.

م

برچسب ها:
ابوحمزه تکلیف رفسنجان سپاه ثارالله
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • قائم مقام

    سردار کجایید شما که اینها بسیار خود فروخته و بی عزت و در فقر عزت نفس هستند رئس دانشگاه که هفته ای یه روز بیاد دانشگاه و بقیشو دنبال کار حزبی و مهره چینی هست چه میفهمه فرمان ٢۴ بندی چیه؟ رئیسی که هر روز یه قوم خوبشش رو سر کار میاره از شایسته سالاری چی میفهمه؟ مدیر ٢٧ سال سابقه میره کنار داماد ریس میشه مدیر مالی. باجناق ریس میشه عضو هیات علمی و بچه خواهرش میشه مسئول شبکه خودش هروز پی کار حزبیه دانشگاه رتبه علمیش شده ١٩٨ لطفا بیایید بررسی کنید ببینید صحت و سقم این حرفا رو فقط یه نفر گذاشته قائم مقام که علاوه بر شش میلیون حق مدیریت معامله زمین هم میکنه و بنگاه املاک زده تو دانشگاه دانشگاه که نیست جوشکاری علی و دوستانه