باید ریشه فساد اقتصادی خشکانده شود

  • شناسه خبر: 42187
باید ریشه فساد اقتصادی خشکانده شود

امام جمعه رفسنجان گفت: فساد اژدهای هفت سر است باید از ریشه با آن مبارزه کرد و خشکاند سطحی مبارزه کردن با فساد موجب می شود دوباره سر برآورد.

امام جمعه رفسنجان گفت: فساد اژدهای هفت سر است باید از ریشه با آن مبارزه کرد و خشکاند سطحی مبارزه کردن با فساد موجب می شود دوباره سر برآورد.

به گزارش “روراستی” حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه امروز شهر رفسنجان اظهار کرد: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی در داخل است.
وی تدبیر مدیران و وظیفه شناسی آنها را در رفع مشکلات اقتصادی مورد تأکید قرار داد و افزود: حمایت از دولت و مجلس و دستگاه قضایی توسط ملت لازم است آنها نیز باید تحرک کنند.
وی به بحث مذاکره با آمریکا اشاره داشت و افزود: در برجام رهبر معظم انقلاب اسلامی خوشبین نبودند اما مردم و نسل جوان فهمیدند که آمریکا دشمنی زیرک است لذا روشن شدن چهره خبیث آمریکا برای ملت ایران یکی از نتایج مذاکره بود.
وی تصریح کرد: در بحث نظامی ( در جریان طبس، دوران دفاع مقدس، و… ) ایران اسلامی همواره پیروز بود لذا دشمن نمی تواند حمله نظامی به ایران بکند .
وی ادامه داد: اما امروز دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی را راه انداخته و صبوری ملت دشمن را شکست خواهد داد.
رمضانی پور خاطرنشان کرد: فساد اژدهای هفت سر است باید از ریشه با آن مبارزه کرد و خشکاند سطحی مبارزه کردن با فساد موجب می شود دوباره سر برآورد.
وی گفت: متاسفانه در بسیاری از استانها محتکرین مواد و ارزاق و لوازم ضروری مردم را اختفا کرده بودند اگر مردم رفسنجان اطلاعاتی دارید به سپاه و پایگاههای مقاومت و … اطلاع رسانی کنید محتکر در شهرستان نباید وجود داشته باشد
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: امروز آمریکا بحث مذاکره با ایران را بیان می کند بدانید که این طرح برای همه ملت نیست برای برخی از گروهها است برای ترسوها و دلدادگان به کشورهای غربی و اروپایی است که بر دولتمردانمان اعمال فشار کنند در واقع نقشه است و دشمن وانمود می کند که ما حاضریم مذاکره کنیم مذاکره ابزاری بر ملت است نباید خام شویم .

برچسب ها:
اقتصادی رفسنجان فساد مشکلات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حلال زاده

    سلام و خسته نباشید این چه مبارزه با فسادی شد که هر روز بیشتر و بدتر می شود؟ جندین بار دیدم موارد مستند و مستدل هم اینجا هم جاهای دیگه بیان شده ولی اصلا پیگیری نمیشه چرا؟ یه دانشجوی مقطع دکتری حقوق و تمام مزایاحتی با حق مدیریت از دانشگاه ولی عصر دریافت میکنه از مس سرچشمه هم ماهی بیست میلیون حقوق میگیره تازه تو شوراها و کمیته های دیگه هم هستند بفرما جناب نماینده ولی فقیه این فساد پیگیری کنید لطفا خاهشن وجدانن رئیس دانشگاه که کلا رد داده و بیشتر پیگیر کارهای هیات علمی ایشون هستند و پیدا کردن راه حلی که ایشون سمت استانداری بدست بیاره ء

    مهدی

    فقط باید گفت مرگ بر امریکا