در پنجمین روز از هفته دولت انجام شد:

افتتاح و کلنگ زنی ۳۶ میلیارد ریال طرح در رفسنجان

  • شناسه خبر: 42349
افتتاح و کلنگ زنی ۳۶ میلیارد ریال طرح در رفسنجان

در پنجمین روز از هفته دولت دو پروژه در رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد.

در پنجمین روز از هفته دولت ۲ پروژه در رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش “روراستی” در پنجمین روز از هفته دولت پیش از ظهر امروز پروژه‌های برق‌رسانی شهرستان رفسنجان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

همچنین با حضور مدیرکل بودجه بهزیستی کشور کلنگ زنی ساختمان اداره بهزیستی رفسنجان با زیربنای یک‌هزار متر مربع متر و با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال در محل اداره بهزیستی سابق انجام شد.

چهارمین روز از هفته دولت نیز پروژه‌های بخش مرکزی با حضور ملانوری معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی شدند.

افتتاح بوستان روستایی سعادت‌آباد با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار، افتتاح طرح پرورش ماهی، شترمرغ و زنبورعسل در روستای اسماعیل‌آباد با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان، افتتاح پروژه آسفالت، زیرسازی و جدول‌گذاری در روستای اسلام‌آباد با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان از جمله برنامه‌های روز چهارم در هفته دولت بود.

همچنین بازدید از روند تکمیل مجموعه‌های ورزشی ۹ دی و تختی و همچنین بازدید از مجموعه ورزشی و استخر جوان که در حال تکمیل است، دیگر برنامه این روز بود.

در ادامه پروژه‌های آسفالت کریم‌آباد علیا با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن با اعتبار ۳۳۰ میلیون تومان افتتاح شد و کلنگ‌زنی طرح ساماندهی گلزار شهدای همت‌آباد علیابا اعتبار یک میلیارد تومان با مشارکت دهیاری و بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شد و کلنگ احداث مجموعه تفریحی روستای کبوترخان با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان به زمین زده شد.

برچسب ها:
افتتاح رفسنجان روز پنجم هفته دولت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :