با حضور معاون قوه قضائیه انجام شد:

افتتاح ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک رفسنجان

  • شناسه خبر: 42383
افتتاح ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک رفسنجان

با حضور معاون قوه قضائیه ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک رفسنجان افتتاح شد.

با حضور معاون قوه قضائیه ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش “روراستی” با حضور معاون قوه قضائیه، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان و جمعی از مسؤولان ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان رفسنجان به بهره برداری رسید و سپس جلسه شورای اداری این شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

رضا طالبی در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با حضور تویسرکانی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: ما در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان رفسنجان ۳۷ کارمند، ۳۰ دفترخانه اسناد رسمی، ۱۸ دفترخانه ازدواج و ۸ دفترخانه طلاق داریم.

وی بیان داشت: اداره ثبت اسناد و املاک رفسنجان از کم حاشیه‌ترین ادارات استان است و کارمندان متهعد، خدوم و سالم دارد و جزء ادارات خوب ماست.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با بیان اینکه در سال ۹۶ اقدامات بسیاری خوبی در این اداره صورت گرفته که یک مورد آن بحث واریز درآمد به خزانه است، ادامه داد: سال ۹۵ مبلغ ۲۵ میلیارد ریال واریزی شهرستان رفسنجان به خزانه بوده و سال ۹۶ مبلغ ۱۱۳میلیارد ریال بوده است در ۵ ماهه اول سال جاری ۱۳ میلیارد ریال واریزی داشتیم که نشان از فعالیت‌های کارکنان اداره ثبت که در وصول معوقات دارد همچنین در اجرا هم اقدامات خوبی انجام شده است.

وی عنوان کرد: ۲۱ میلیارد ریال در پنج ماهه سال ۹۶ و در سال ۹۷ مبلغ ۸۳ میلیارد ریال وصولی معوقات بانک‌ها توسط شهرستان رفسنجان داشتیم.

وی اضافه کرد: پرونده‌های ثبت رفسنجان ۸۵ هزار و ۴۸۶ پرونده ثبتی است که ۲ میلیون و۳۰۰ هزار برگ تعداد اوراق آن است که پایان فروردین ماه سال ۹۷ کلیه پرونده‌ها اسکن شده و قطعا این کار موجب جلوگیری از بسیاری از تخلقات از قبیل جعل می‌شود.

طالبی خاطرنشان کرد: اگر در استان و ثبت کشور بحث تثبیت مالکیت اراضی دولتی تمام شود از ورود بسیاری از پرونده‌ها که بیش از ۴۵ درصد پرونده‌ها به محاکم قضائی مربوط به زمین و مسکن است و تثبیت مالکیت اراضی از بسیاری از دعواهای حقوقی جلوگیری می‌شود.

وی در پایان با اشاره به افتتاح ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک رفسنجان توضیح داد: امیدواریم موجب خدمت‌رسانی بهتر و سرعت بیشتر شود عرصه این اداره ۶ هزار و ۳۶۴ متر مربع است و یک هزار و ۶۰۲ متر مربع زیربنای این ساختمان است.

 

برچسب ها:
افتتاح ثبت اسناد رفسنجان ساختمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :