رئیس دادگستری رفسنجان:

سلایق سیاسی در رفسنجان مانع همدلی برای خدمت نمی شود

  • شناسه خبر: 42387
سلایق سیاسی در رفسنجان مانع همدلی برای خدمت نمی شود

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: در شهرستان رفسنجان علیرغم وجود سلائق سیاسی مختلف همدلی خاصی بین مسؤولان شهرستان وجود دارد که باعث دلگرمی مردم به نظام می شود.

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: در شهرستان رفسنجان علیرغم وجود سلایق سیاسی مختلف همدلی خاصی بین مسؤولان شهرستان وجود دارد که باعث دلگرمی مردم به نظام می شود.

به گزارش “روراستی” حجت الاسلام مهدی پورمحمدی در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با حضور معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد کشور اظهار کرد: یکی از عوامل موفقیت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بحث تثبیت املاک، این است که رئیس این سازمان یک قاضی است که سابقه طولانی در دستگاه قضا داشته است و همین قضیه در استان کرمان نیز وجود دارد.
وی افزود: در بحث تثبیت املاک و مالکیت اشخاص به صورت رسمی، تلاش بسیار گسترده ای در استان صورت گرفت و در بحث پلاک ۲۰۹۴ رفسنجان شاهد این موضوع هستیم که شورای حفظ حقوق بیت المال استان و شهرستان، اداره کل راه و شهرسازی استان و رفسنجان، اداره کل ثبت اسناد استان و رفسنجان تلاش وافری داشتند.
رئیس دادگستری رفسنجان با بیان اینکه مشکلات پلاک ۲۰۹۴ از سال ۵۳ وجود داشته است، ادامه داد: در حل مشکلات پلاک ۲۰۹۴ در رفسنجان ۳۴۰۰ قطعه زمین که مشکلات فراوانی برای مردم ایجاد کرده بود و هم در دستگاه قضا می توانست منجر به تشکیل پرونده های متعدد شود، با تلاشی که صورت گرفت جلوگیری شد.
پورمحمدی بیان کرد: با تلاش مضاعف و همدلی همه کسانی که در این خصوص مرتبط بودند پلاک ۲۰۹۴ رفسنجان به سرانجام رسید، همچنین از تلاش نماینده مردم رفسنجان و انار در این رابطه تشکر می کنم که زمین های مردم تعیین تکلیف شدند.
رئیس دادگستری رفسنجان در ادامه اظهار کرد: شهرستان رفسنجان علیرغم وجود سلایق سیاسی مختلف همدلی خاصی بین مسؤولان شهرستان وجود دارد که باعث دلگرمی مردم به نظام می شود.

برچسب ها:
خدمت رفسنجان سلائق سیاسی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :