جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان:

احساس امنیت بالاتر از امنیت است

  • شناسه خبر: 42435
احساس امنیت بالاتر از امنیت است

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: احساس امنیت مقوله ای بالاتر از امنیت است.

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: احساس امنیت مقوله ای بالاتر از امنیت است.

به گزارش “روراستی” سرهنگ خلیلی جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان شنبه در جمع اعضاء شورای اسلامی بخش مرکزی رفسنجان با اشاره به اقدامات پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی مشارکت مردم در تامین امنیت را کلیدی ترین نقش در تولید امنیت و محوری ترین نقش پلیس را حفظ امنیت عنوان کرد و گفت احساس امنیت در جامعه عنصری تاثیر گذار بر کیفیت زندگی شهروندان در جامعه خواهد گذاشت و در بعد دیگر موجب ورود سرمایه و در نتیجه ایجاد اشتغال و رفع دغدغه های مردم خواهد شد.
خلیلی در بخش دیگری از سخنانش اقتدار پلیس را زمینه ارتقاء احساس امنیت در جامعه بیان کرد و افزود: اساس مشروعیت اقتدار پلیس در نظام اسلامی مبتنی بر پذیرش عام مردم است.

وی مردم را بستر تعاملات و روابط اجتماعی و کانون اصلی مفهوم سرمایه اجتماعی پلیس برشمرد و اظهار داشت: سرمایه اجتماعی پلیس باعث همبستگی ملی، توسعه پایدار قانون‌گرایی، افزایش کنترل اجتماعی، احساس امنیت و مسئولیت جامعه می شود.

خلیلی تعامل دو سویه مردم با پلیس را ایجاد امنیت پایدار در جامعه دانست و بیان کرد: امنیت یک تولید جمعی است و همه سازمان‌ها و نهادها بایستی به پلیس در تولید امنیت کمک کنند.

وی به وجود امنیت و احساس امنیت مطلوب در سطح شهرستان اشاره و بیان کرد: شهرستان رفسنجان یکی از شهرستانهای امن و دارای شاخص‌های امنیتی مطلوب دراستان است.

خلیلی متذکر شد: امنیت یک تولید جمعی است و همه سازمانها و نهادها بایستی به پلیس در تولید امنیت کمک کنند.

برچسب ها:
امنیت پلیس رفسنجان مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    سیصد هزار افغانی ریختن تو شهر از امکانات دولتی استفاده میکنن مدارس شده پر از افغانی کوچه ها پر از دزدان افغانی است اونموقعه دم از امنیت میزنین بیخیال بابا . چقدر افغانیها میپردازند ماهیانه مردم شهر دوبرابر میپردازند شما مثل شهرهای دیگه مرد باشین و غیرت داشته باشین بیرونشون کنید.