فرمانده سپاه رفسنجان خبر داد:

برگزاری رزمایش عاشورایی سپاهیان محمدرسول‌الله در رفسنجان

  • شناسه خبر: 42538
برگزاری رزمایش عاشورایی سپاهیان محمدرسول‌الله در رفسنجان

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان گفت: رزمایش عاشورایی سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله ۲۴ و ۲۵ شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان گفت: رزمایش عاشورایی سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله ۲۴ و ۲۵ شهریورماه جاری برگزار می‌شود.
به گزارش “روراستی” علی سلطانی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: با شروع هفته دفاع مقدس رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: در شرایط کنونی جامعه اسلامی با توطئه‌های دشمن در زمینه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و جنگ نرم باید آمادگی داشته باشیم و با وحدت، ایستادگی و پیشرفت دهان دشمنان را ببیندیم.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان با بیان اینکه رزمایش از ۹ شهریور تا ۲۹ با برپایی اردوهای جهادی آغاز شده است و به محرومان خدمات‌رسانی می‌کند، توضیح داد: شعار رزمایش« وحدت، ایستادگی، پیشرفت» است و نهضت خدمت‌رسانی با هماهنگی بهزیستی و کمیته امداد به محرومان انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: در کل کشور ۷ هزار و ۱۴ گروه جهادی در مرحله اول رزمایش خدمت‌رسانی می‌کنند و در استان کرمان ۳۵۰ گروه و در شهرستان رفسنجان ۲۰ گروه جهادی در قالب ۵ تیم که دو تیم از جامعه پزشکی است در مناطق محروم خدمت می‌کنند.
سلطانی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی ما در پایگاه‌های حوزه محلات به مرمت و بازسازی و بهسازی منازل محرومان می‌پردازند و با هدف اجرایی شدن این شعار امیدواریم بتوانیم به قشر آسیب‌پذیر کمک کنیم.
وی با اشاره به مرحله دوم رزمایش از به‌کارگیری گردان‌های بیت‌المقدس به عنوان اولویت اول و حوزه‌های مقاومت ۲۴ و ۲۵ شهریور در اردوگاه شهید میرافضلی کیلومتر ۲۰ جاده رفسنجان-انار برگزار می‌شود، گفت: در این رزمایش حوزه‌های مقاومت خاتم‌الانبیا(ص)، حوزه مقاومت حضرت رسول(ص) و حوزه صاحب‌الزمان(عج) بهرمان نوق به همراه حوزه مقاومت سیدالشهدا(ع) قاسم‌آباد حضور دارند.
سلطانی هدف از برگزاری رزمایش را حفظ انسجام و آمادگی و ایجاد امید در مردم برای نشان دادن اقتدار بسیج در کنار همه نیروهای امنیتی کشور برشمرد و تصریح کرد: با این اقتدار آمریکا مراقب صحبت‌های خود باشد و بداند بسیج همه جا هست.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مانور بسیجیان در سطح شهر در روز ۲۴ شهریور و ستون‌کشی خودرویی و رفتن به سمت اردوگاه شهید میرافضلی توضیح داد: آموزش یگان و کارهای فرهنگی مذهبی، کلاس آموزشی و تمرین تاکتیکی خاص گردان‌ها و.. در ۲۴ ساعت اول حضور بسیجیان در محل اردوگاه انجام می‌شود و صبحگاه مشترک با حضور گردان‌ها و بسیجیان و حضور مسؤولان انجام می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان از تجمع ۳۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیجیان استان در شهر کرمان یاد کرد و حضور بسیجیان رفسنجانی در این تجمع را یادآور شد و افزود: این تجمع مقدماتی برای ورود به چهل سالگی انقلاب اسلامی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: وضعیت نظام ما بر اثر بی‌تدبیری بعضی مدیران که اداره امور را نمی‌دانند در شرایط سخت اقتصادی است اما ما همان‌طور که جنگ هشت ساله را بدون امکانات اداره کردیم و از گردنه سخت جنگ عبور کردیم می‌توانیم از این گردنه هم عبور کنیم.
برگزاری یادواره سرداران و ۹۴۰ شهید رفسنجان در ۱۱بهمن
سلطانی در ادامه با بیان اینکه سپاه ناحیه رفسنجان دبیر برگزاری یادواره سرداران و ۹۴۰ شهید است، بیان کرد: این یادواره ۱۱ بهمن در سالروز چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و برگزاری این یادواره مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان است که در شهر کرمان برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: مستنداتی از شهدای شهرستان شامل گفت وگو با خانواده شهدا و همرزمان شهدا تهیه و تدوین می‌شود و برای هر ۱۸۰ شهید یک کتاب تدوین خواهد شد و در موزه دفاع مقدس نگهداری می‌شود تا برای نسل‌های آینده بماند و نسل‌های آینده با شهدای ما آشنایی پیدا کنند.

برچسب ها:
رزمایش رفسنجان سپاهیان عاشورا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • عباس

    سلام.بازدید برا عموم آزاد است؟لطفا اطلاع رسانی کنید