امام جمعه رفسنجان:

غفلت مسؤولان زندگی مردم را سخت کرده است

  • شناسه خبر: 42919
غفلت مسؤولان زندگی مردم را سخت کرده است

امام جمعه رفسنجان گفت: غفلت برخی مسؤولان این سختی ها را برای مردم درست کرده است.

امام جمعه رفسنجان گفت: غفلت برخی مسؤولان این سختی ها را برای مردم درست کرده است.

به گزارش “روراستی” حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه رفسنجان اظهار کرد: سفر رییس جمهور به نیویورک و حضورش در میان سران برخی کشورها لازم و شایسته بود و سخنرانی وی راهگشا بود.

وی افزود: روحانی دیدگاههای ملت و رهبری را بیان کرد در واقع عقلانیت را در مجمع سازمان ملل به رخ جهانیان کشید اما سخنرانی ترامپ موجب شد در بین مردم جهان مورد مضحکه و ملعبه عام و خاص قرار گیرد.

امام جمعه رفسنجان به گرانی برخی اجناس سفره مردم اشاره کرد و گفت: ظلم و اجحاف در حق مردم است که خرید قبل کالا را به قیمت گزاف و گران بفروشند.

حجت الاسلام رمضانی پور یاد و خاطر شهدای تروریستی اهواز را گرامی داشت و خاطرنشان کرد:  حادثه دلخراش اهواز دلهای مردم جهان را جریحه دار نمود و شهادت کودک چهارساله و نوع اقدام های کورکورانه دشمن نمی تواند به نظام و مردم انقلابی ضربه بزند.

وی تصریح کرد: به دشمنانی همچون آمریکا، اماراتی ها، برخی کشورهای اروپایی، صهیونیسم و دیگر دشمنان اعلام می کنیم که پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب و آرمانهایمان تا آخر ایستاده ایم.

وی تصریح کرد: مسؤولان اطلاعاتی و امنیتی بیشتر هوشمند باشند تا دشمن نفوذ نکند، اجتماعات ۹ دی، ۱۳ آبان و عزاداری ها را داریم البته در کنار بیداری دستگاه امنیتی هوشمندی بیشتر آنها را می طلبد تا دیگر چنین حوادث دلخراشی به وجود نیاید و دلهای مردم را بیشتر مجروح نکند.

امام جمعه رفسنجان به قضیه اعتصاب کامیونداران حامل ارزاقی نظیر گوجه فرنگی و سیب زمینی و … اشاره کرد و گفت: قضیه اعتصاب کامیونداران که بستر فتنه سازی است باعث شده مردم از غفلت برخی مسئولان در سختی قرار گیرند لذا وزارت راه و شهرسازی و صنعت و معدن و تجارت باید پیش بینی های لازم را داشته باشند و اجازه ندهند که شوک در جامعه ایجاد شود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه شایعه، بستر ساز التهاب در جامعه است، گفت: برخی کالاها در جامعه مانند سکه و دلار و اخیرا شایعه در مورد بانک رسالت ایجاد شده که ظلمی در جامعه است هم بانک مرکزی ورشکستگی بانک رسالت را تکذیب کرد هم اینکه دادستان کرمان از دستگیری مخلان و شایعه سازان این موضوع خبر داد.

برچسب ها:
رفسنجان سختی غفلت مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :