امام جمعه رفسنجان:

ملت ایران مقاوم‌تر از همیشه همپای مسؤولان نظام هستند

  • شناسه خبر: 43426
ملت ایران مقاوم‌تر از همیشه همپای مسؤولان نظام هستند

امام جمعه رفسنجان با تأکید بر حضور همه اقشار در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: آمریکا با تحریم‌هایش نمی‌تواند ملت ایران را از پای درآورد و این ملت مقاوم‌تر از همیشه همپای مسؤولان نظام خواهند بود.

امام جمعه رفسنجان با تأکید بر حضور همه اقشار در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: آمریکا با تحریم‌هایش نمی‌تواند ملت ایران را از پای درآورد و این ملت مقاوم‌تر از همیشه همپای مسؤولان نظام خواهند بود.

به گزارش “روراستی” به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی و هفته پدافند غیرعامل صبحگاه مشترک نیروهای نظامی با حضور مسؤولان در دبیرستان علامه حلی برگزار شد.

امام جمعه رفسنجان در حاشیه این مراسم با گرامیداشت ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان سالروز تبعید امام(ره) به ترکیه در سال ۴۳ و سپس به نجف اشرف و شهادت جمعی از دانش‌آموزان بیگناه در سال ۵۷ توسط نیروهای رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره) در سال ۵۸ است که لانه جاسوسی آمریکا تصرف و بیش از ۸۰ نفر از آمریکائیان جنایتکار را گروگان گرفتند.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور بیان داشت: باید سالروز تسخیر لانه جاسوسی به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همه در خیابان‌ها حاضر شویم و شعار مرگ بر آمریکا سر بدهیم.

وی با بیان اینکه ما پدافند عامل را در هشت سال دفاع مقدس تجربه کردیم، گفت: دانش‌آموزان، دانشجویان، ارتش، سپاه و بسیج و همه نیروها پای کار نظام و انقلاب آمدند و دشمنی که بخش زیادی از خاک کشور را اشغال کرده بود را با سرعت عقب نشاندند و کشورمان را از چنگال دشمن آزاد کردند.

رمضانی‌پور ادامه داد: بیش از ۲۰۰ هزار شهید و بیش از ۵۰۰ هزار جانباز بهای سنگینی بود که پرداختیم ولی نظام و انقلاب ما سر جای خود ماند و هر روز، هر هفته، هر ماه و هر سال مقتدرتر و ملت با شهامت‌تر است.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: سربازان این نظام دانش‌آموزانند که امیدهای رهبر فرزانه انقلاب و امام راحل هستند و رهبری و ولایت به شما دانش‌آموزان و جوانان و نوجوانان افتخار می‌کنند.

رمضانی‌پور تصریح کرد: اما نکته‌ حائز اهمیت این است  که در پدافند غیرعامل آمادگی همه‌جانبه داشته باشیم و این آمادگی تنها برای نیروهای مسلح نیست، آن‌ها در مدت کمتر از یک ساعت می‌توانند آماده شوند و در مرزها آمادگی لحظه‌ای دارند اما همه اقشار ملت به ویژه جوانان باید این آمادگی همه‌جانبه و فراگیر در برابر هر تهدید و حادثه چه حوادث طبیعی و چه حوادث غیرطبیعی باید داشته باشند.

وی تصریح کرد: پدافند غیرعامل بستگی به سن افراد ندارد اما طبیعی است که جوانان و نوجوانان این آمادگی را بیشتر داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود راهپیمایی اربعین در عراق و کربلای معلی و در سطح کشور، اردوی راهیان نور، نشستن پای دعاهایی مانند عرفه و سایر ادعیه همچنین حضور در نماز جماعت و جمعه و این صبحگاه‌ها را آمادگی دانست.

امام جمعه رفسنجان با تأکید بر حضور همه اقشار در راهپیمایی ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: فردا سیلی محکمی به صورت دشمن می‌زنیم و آمریکا با تحریم‌هایش نمی‌تواند ملت ایران را از پای درآورد و این ملت مقاوم‌تر از همیشه همپای مسؤولان نظام خواهند بود.

برچسب ها:
13 آبان رفسنجان مقاوم ملت ایران
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :