فرمانده سپاه رفسنجان مطرح کرد:

بسیج و ۴۰ سال اقتدار آفرینی

  • شناسه خبر: 43922
بسیج و ۴۰ سال اقتدار آفرینی

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد.

به گزارش “روراستی” شاهرخی در گفت وگویی با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج حضور کاروان خدمت در منطقه خنامان را در روز پنج شنبه اول آذرماه  با عنوان «بسیج، اقتدار فاعی و امنیتی»یادآور شد و اظهار کرد: در این روز طرح شهید رهنمون با موضوع ویزیت رایگان بیماران در مناطق دره در، دره جوز، دره رنج و اودرج اجرا می شود.

وی بیان داشت: گشت رضویون(گشت های محله محور بسیج)با هدف ایجاد امنیت پایدار در محلات و حضور سازمان یافته بسیج در میعادگاه های نماز جمعه در دومین روز از هفته بسیج برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با اشاره به سوم آذر با عنوان«بسیج، جهاداکبر و استکبارستیزی» تصریح کرد:راه اندازی اجتماعات مردمی و کمپین حمایت از مردم مظلوم یمن در این روز دیگر برنامه ها خواهد بود.

وی بیان کرد: ۴ آذر با عنوان «بسیج، جهاد و روشنگری و تببین»نامگذاری شده که نشست های روشنگری با محوریت مطالبات مقام معظم رهبری برگرفته از سخنرانی های ایشان در روزهای ۱۱ مهر و ۱۲ آبان برگزار می شود..

شاهرخی خاطرنشان کرد: پنجم آذر روز«بسیج ۴۰ سال افتخار»است که اجتماع پرشور بسیجیان سراسر شهرستان در محل مصلای بزرگ امام خامنه ای شهر رفسنجان

ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

وی به دیگر برنامه های هفته بسیج از جمله برگزاری مسابقاتی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت، برپایی ایستگاههای سلامت ویژه بانوان در پایگاههای خواهران و دیدار با خانواده معظم شهدا اشاره کرد و بیان کرد: تجلیل از منتخبان عرصه اقتصاد مقاومتی در حوزه بسیج و نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی دیگر برنامه های این هفته است.

برچسب ها:
4سالگی بسیج رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :