امام جمعه رفسنجان:

ریشه مشکلات کشور از سوءمدیریت داخل است

  • شناسه خبر: 43934
ریشه مشکلات کشور از سوءمدیریت داخل است

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه آمریکا امروز تنها شده و نمی توان تمام مشکلات را به بیرون از مرزها ربط داد، گفت: عیب مشکلات کشور از سوءمدیریت درون کشور است.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه آمریکا امروز تنها شده و نمی توان تمام مشکلات را به بیرون از مرزها ربط داد، گفت: عیب مشکلات کشور از سوءمدیریت درون کشور است.

به گزارش “روراستی“حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه از تعالی مدیریت مدارس شهرستان در کشور و استان یاد کرد و اظهار داشت: اگر هر کسی به خوبی به وظیفه‌اش عمل کند این موفقیت‌ها حاصل می‌شود.

وی بیان داشت: ما در مجموعه ادارات و دوایر دولتی و نهادهای مقدسی که در شهرستان وجود دارد نیروهای انسانی کارآمدی داریم که می‌توانند در جاهای دیگر مدیریت داشته باشند نمی‌خواهیم درب شهرستان به روی مدیران غیربومی بسته شود اما در آموزش و پرورش رفسنجان ده‌ها نفر هستند که می‌توانند مدیریت شهرستان را عهده‌دار باشند.

امام جمعه رفسنجان با تبریک میلاد افضل انبیاء حضرت محمدمصطفی(ص) و فرزندش امام جعفر صادق(ع) تصریح کرد: همبستگی بیشتر در میان همه اقشار را خواستاریم وحدت برای همه مسؤولان هم لازم است.

وی با اشاره به وضعیت مدیریت در کشور ادامه داد: مردم امیدوار هستند و به وظایف خود عمل می‌کنند اما بعضی جاها سوئءمدیریت هست اگر مفسدی معرفی شود دستگاه قضایی می‌تواند به سرعت به وظیفه خود عمل کند همان‌طور که دو مفسد اقتصادی اعدام شدند.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: در جنگ اقتصادی نباید حقوق مردم پایمال شود بسته حمایت غذایی چندین ماه طول کشید  این سوءمدیریت است چرا به وعده‌های خود عمل نمی‌کنید عیب از درون است نه از بیرون.

وی بیان کرد: آمریکا امروز تنها شده یعنی ما از بیرون عیب نداریم بلکه مشکل درون نظام است که باید این مشکل درونی به سرعت برطرف شود.

خطیب جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: یک سوم مردم رفسنجان بسیجی هستند و در همایش بزرگ بسیجیان روز دوشنبه در مصلی برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت می‌گوید «می‌خواهیم حقوق کارگر و کارمندان را بالا ببریم» اما برای مردمی که نه کارگر هستند نه کارمند چه کار کردید با گرانفروشی و احتکار مقابله کنید وادادگی موجب می‌شود سکه و دلار بالا می‌رود و یک برخورد جدی موجب پایین آمدن آن می‌شود.

رمضانی‌پور در بخش دیگری از خطبه‌ها عملکرد بسیج را یادآور شد و اظهار کرد: عملکرد بسیج تنها در حوزه نظامی نیست بلکه نقش بسیج در سازندگی را نمی‌توانیم نادیده بگیریم عملکرد بسیج قابل قبول و مخلصانه بوده است.

وی تشریح کرد: توهین ترامپ به ملت ایران را مجددا شاهد بودیم که مردم ایران را تروریست نامید که از خباثت اوست کار سیاه دشمن را نمی‌توان توجیه کرد که بعضی در داخل و خارج می‌خواهند توهین دشمن را توجیه کنند.

رمضانی‌پور تأکید کرد: دولت‌های ستمگر اروپایی به جای اینکه خود را بدهکار بدانند در برابر توافق‌نامه برجام قدمی برنداشتند وزیر امور خارجه انگلیس و فرانسه خودشان را طلبکار می‌دانند که خیلی برای ما سخت است و باید این دول اروپایی و آمریکایی بدانند دل به انتخابات خوش نکنید در ایران ملت کاره است نه دولت‌ها.

برچسب ها:
رفسنجان سوءمدیریت کشور مشکلات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :