فرماندار رفسنجان:

ولایت‌فقیه و بسیجیانش دشمن را عصبانی می‌کند

  • شناسه خبر: 44044
ولایت‌فقیه و بسیجیانش دشمن را عصبانی می‌کند

فرماندار رفسنجان گفت: ولایت فقیه و بسیجیانش دشمن را عصبانی می کند.

فرماندار رفسنجان گفت: ولایت فقیه و بسیجیانش دشمن را عصبانی می کند.

به گزارش “روراستی” علی‌اکبر شاهرخی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در اجتماع بزرگ بسیجیان رفسنجان اظهار داشت: به مناسبت ۵ آذر  سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفان نمایش اقتدار بسیجیان انجام شده که گردان‌ها، کانون‌های بسیج صنوف و اقشار مختلف گرد هم جمع شدند تا در کنار خانواده شهدا بگویند اگر فرزندان شما رفتند و به شهادت رسیدند دیگر فرزندان شما هستند تا راه آن‌ها را ادامه دهند.

وی بیان داشت: بسیجیان امروز بار دیگر اعلام می‌کنند که گوش به فرمان ولایت هستیم و چنانچه آقا صلاح بدانند و در هر برهه از زمان اشارتی بفرمایند در خدمت انقلاب خواهند بود و نمی‌گذارند انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان ادامه داد: امروز همه بسیجیان باید به شهدا اقتدا کنند و راه شهدا را که در درجه اول اطاعت‌پذیری و ولایت‌پذیری بود و دوم خدمت‌رسانی به مردم بی‌بضاعت را ادامه خوهند داد.

ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر توسط بسیج

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان در این همایش با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اظهار داشت:  رسالت بسیج یک رسالت فراگیر و گسترده است و در یک بعد نیست بحث آسیب و معضلات و مشکلاتی که در جامعه پدیدار می‌شود وظایف بسیجیان را حساس می‌کند.

وی بیان کرد: بسیج در لابلای جمعیت است و در خانواده‌ها وجود دارد و می‌تواند به وظیفه خطیر خودش عمل و امر به معروف و منکرزدایی کند و می‌تواند قدم‌های مثبتی بردارد.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: کارآمدی و کارآیی بسیج در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها وجود دارد و همچنانکه در محرومیت‌زدایی و برنامه‌های عملی ورود می‌کند در آسیب‌های اجتماعی هم ورود کند.

ولایت‌فقیه و بسیجیانش دشمن را عصبانی می‌کند

علیار اسکندری‌نسب فرماندار رفسنجان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال همواره خطرها را پشت سر گذاشته و دو عامل تدابیر هوشمندانه رهبر انقلاب و حضور بسیجیان پشت سر رهبری را موجب این اقتدار دانست.

وی ادامه داد: هر جا رهبری نظام و بسیجیانش در صحنه مشکلات کشور حضور پیدا می‌کنند دشمن عصبانی می‌شود و برای شکست دو عامل یادشده برنامه‌ریزی دارد.

وی بیان کرد: دشمن می‌خواهد اگر بتواند بین صفوف محکم رهبری نظام و ملت که همه بسیجی هستند فاصله بیندازد و اهداف خود را پیش ببرد اما در طول این چهل سال با هوشیاری ملت و بسیجیان مملکت نقشه‌های دشمن نقش برآب شده است.

اسکندری‌نسب افزود: شرایط امسال کشور شرایط خاصی است که دشمن می‌خواهد با رهبری استکبار جهانی، معاندان نظام را دور هم جمع کند و به خود وعده دادند انقلاب اسلامی ایران جشن چهل سالگی خود را برگزار نکند.

جشن پیروزی انقلاب امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود

وی خاطرنشان کرد: امسال انقلاب اسلامی جشن خود را باشکوه‌تر از هر سال برگزار خواهد کرد در رفسنجان امسال دو برنامه اساسی برای جشن‌های چهلمین سال انقلاب داریم.

اسکندری‌نسب ابراز داشت: با همت مسؤولان و بسیجیان یادواره شهدای شهرستان‌های رفسنجان و انار همزمان با کنگره ۶ هزار شهید استان کرمان که یک ششم این شهدا از رفسنجان و انار هستند برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به دنیا ثابت خواهیم کرد اگر فرزندان ما در دوران دفاع مقدس همراه با امام عظیم‌الشأن و دیگر اقشار از مرزهای انقلاب و نظام دفاع کردند امروز هم یاد و خاطره سرمایه‌های گران‌سنگ جامعه اسلامی ایران را در یادواره شهدا گرامی می‌دارند و راه‌شان را ادامه خواهند داد.

برچسب ها:
بسیج دشمن رفسنجان ولایت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :