9 دی برگزار می شود

اجتماع مردم رفسنجان در میدان ابراهیم

  • شناسه خبر: 44518
اجتماع مردم رفسنجان در میدان ابراهیم

امام جمعه رفسنجان گفت: بزرگداشت ۹ دی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در محل میدان ابراهیم برگزار می شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: بزرگداشت ۹ دی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در محل میدان ابراهیم برگزار می شود.
به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان و هماهنگی بزرگداشت ۹ دی این جلسه با گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: اهمیت ۹ دی بر کسی پوشیده نیست، یوم‌الله ۹ دی عظمت بسیاری دارد و روز بصیرت و میثاق با ولایت است.

وی بیان داشت: ۹ دی مردم بدون تحریک از جایی به میدان آمدند و فتنه‌ای که فتنه‌گران منافق صفت روز عاشورا به پا کردند و حرمت‌شکنی کردند را پاسخ دادند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: فتنه‌گران سال ۸۸ با حمله به مساجد، پایگاه‌های بسیج و بسیجیان و تخریب اموال عمومی، آسیب‌های جبران‌ناپذیری به نظام وارد کردند.

وی با بیان اینکه مردم رفسنجان ۷ دی یعنی دو روز جلوتر از حرکت ۴۰ میلیونی ملت ایران در ۹ دی پیشتاز شدند و به اعتراض نسبت به کار فتنه‌گران به خیابان آمدند، افزود: شورای شهر وقت یک میدان در رفسنجان به نام ۹ دی نامگذاری کرد و شایسته است خیابانی به این نام نامگذاری شود.

رمضانی‌پور گفت: همچنین ما در رفسنجان مجموعه فرهنگی ورزشی به نام ۹ دی کلنگ‌زنی کردیم که در روز افتتاح با حضور وزیر ورزش و جوانان به نامی غیر از این اسم برده شد.

وی ابراز داشت: نام مبارک شهدا را می‌توان بر روی مجموعه‌های دیگری گذاشت و اصلا صلاح نیست این سالن تغییر نام پیدا کند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به کارکرد شورای فرهنگ عمومی به استفاده از نظرات دانشجویان در این شورا اشاره کرد.

رمضانی‌پور برنامه بزرگداشت ۹ دی را ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح این روز با حضور مردم و سخنرانی حجت‌الاسلام پورمحمدی رئیس دادگستری در محل میدان ابراهیم رفسنجان اعلام کرد.

برچسب ها:
9 دی رفسنجان میدان ابراهیم