رئیس هیأت مدیره مؤسسات قرآنی کشور تأکید کرد:

ضرورت راه اندازی جامعه خیران قرآنی

  • شناسه خبر: 44950
ضرورت راه اندازی جامعه خیران قرآنی

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور گفت: جامعه خیران قرآنی راه اندازی شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور گفت: جامعه خیران قرآنی راه اندازی شود.

به گزارش ” روراستی ” مرتضی طلایی عصر پنجشنبه در همایش مدیران قرآنی استان کرمان در شهر سرچشمه اظهار داشت: موسسات قرآنی با هدف توسعه فرهنگ قرآنی در کشور تأسیس شدند و در واقع این موسسات پشتوانه نظام، انقلاب اسلامی و حافظ خون شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه امنیت موجود در کشور را مرهون فداکاری و جانفشانی های شهدا از جمله شهدای مدافع حرم هستیم تصریح کرد: جامعه خیران قرآنی باید راه اندازی شود و با پشتوانه و کمک های مالی مردمی اداره شود و دولت بحث مشکلات بیمه ای فعالان قرآنی و نیز مشکلات مالیات موسسات قرآنی را برطرف کند.

رئیس هیأت مدیره مؤسسات فرهنگی کشور تصریح کرد: خواهران و برادران در موسسات قرآنی برای ترویج قرآن، قرآن را خانواده محور و مسجد محور کنند.
وی عنوان کرد: بیش از ۵۰ درصد از جامعه ما که بیشتر از نسل جوان و نوجوان هستند در شبکه های اجتماعی حضور دارند و سرانه حضور این افراد به طور میانگین یک ساعت و ۴۰ دقیقه است.
طلایی ادامه داد: جامعه قرآنی به عنوان الگوی اجتماعی نقش اصلی خود را ایفا کند اندیشه و تفکر مسجد محوری ملاک برای جامعه قرآنی باشد و در دوره حاضر می توان هر خانواده را به کانون قرآن تبدیل کرد.

وی با بیان این مطلب که موبایل که یک رسانه است از آن برای گستردگی فعالیت های قرآنی می توان استفاده کرد، افزود: در کنار مشکلات اقتصادی مبادا فعالیت های حوزه قرآنی تحت تاثیر توطئه های شوم دشمن قرار گیرد بنابراین هر موسسه قرآنی می تواند یک قرارگاه فرهنگی باشد.

برچسب ها:
حمایت خیران قرآنی رفسنجان موسسات قرآنی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :