امام جمعه رفسنجان

استانی شدن انتخابات به ضرر کشور است

  • شناسه خبر: 44953
استانی شدن انتخابات به ضرر کشور است

امام جمعه رفسنجان گفت: استانی شدن انتخابات به کشور ضرر می رساند.

امام جمعه رفسنجان گفت: استانی شدن انتخابات به کشور ضرر می رساند.
به گزارش ” روراستی ” حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه با تسلیا شهادت حضرت فاطمه (س)اظهار داشت: دو نوبت عزای آن حضرت را می گیریم تا ما شیعیان برای آن بانو بیشتر عزاداری کنیم.
وی بیان کرد: همه بدانند که مهمترین دستاورد این انقلاب و نظام، صبوری مردم است و این معنا را فقط رهبری درک می کنند و مسئولان به این باور پیدا نکردند که مردم صبورند ولی ممکن است کاسه صبر آنها روزی لبریز شود؛ برخی کشاورزان رفسنجانی که نماینده آنها گله مند بود از وعده های دولت برای استمهال وامها و واگذاری تسهیلات، ما که این درد دل ها را می شنویم می بینیم فهم مردم است که تجمع نمی کنند.

رمضانی پور ادامه داد: وقتی مسئولان می گویید ۴۰ هزار میلیارد تومان می خواهیم سرمایه در گردش برای تولید کنندگان، شرکت ها و سرمایه گذاران بگذاریم کی دیگر؟! پس از مرگ سهراب!؟ این تولید کنندگان الان نمی توانند کارگر خود را حقوق بدهند و تعطیلی اجباری و مرخصی اجباری به آنها می دهند و کارگری که به همین لقمه نان می توانست زندگی کند که از این هم می افتند.

وی ادامه داد: هزینه های زیادی که دولت برای خود ایجاد کرده چرا از آن نمی زنید و به این طرف بدهید، این انقلاب ۴۰ سالگی اش را خواهد دید و ما مردم این را به دست ولی امر مسلمین می رسانیم ولی در تاریخ انقلاب می ماند که شما مسئولان چه عملکردی برای مردم داشتید.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پیام به انجمن جوانان اروپایی اشاره کرد و افزود: در این پیام رهبر انقلاب اسلامی فرمودند «هم انجمن های اسلامی و انجمن جوانان اروپا دو بال استقلال هستند» و دهها و صدها میلیون نفر این پیام را مطالعه می کنند .

امام جمعه رفسنجان در رابطه با استانی شدن انتخابات اشاره کرد و گفت: این به کشور ضرر می رساند برخی مجلسیان کلیات این طرح را تصویب کردند چرا زیان های این قضیه را در نظر نمی گیرید؟ هم به کشور هم به مردم و هم به خود نماینده ضرر وارد می شود.

وی تصریح کرد: مجلس باید هوشمندانه عمل کند و وقت بگذارد و پس از بررسی تصویب کنند؛ نه مانند برجام که سریع تصویب کردند چرا این کشور را می خواهید بفروشید؟ مجلس به کجا می خواهد برود خوب است هوشمندانه عمل کند و به قوانین و لوایح بپردازند .

برچسب ها:
استانی انتخابات مجلس رفسنجان نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :