مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان:

بیشترین شبکه تبلیغ کشور در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی است

  • شناسه خبر: 44976
بیشترین شبکه تبلیغ کشور در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بیشترین شبکه تبلیغ کشور در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بیشترین شبکه تبلیغ کشور در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی است.
به گزارش ” روراستی ” حجت‌الاسلام جلالی در آیین معارفه مسؤول تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: در آیات قرآن آمده دشمن به دنبال نابودی است و کمتر از نابودی به چیزی رضایت نمی‌دهد.
وی بیان داشت: نتیجه صبر و استقامت یاری خداوند است امروز با کمال افتخار می‌گوییم در کشوری زندگی می‌کنیم که در رأس آن رهبری آگاه، هوشمند با بصیرت بسیار تمام است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به سخنان مسؤولان کشورهای مختلف در مورد رهبر فرزانه انقلاب، تصریح کرد: یکی از مسؤولان آمریکایی می‌گوید«رهبر ایران می‌تواند نقشه‌هایی را که بهترین ذهن‌ها در طول بیشترین زمان و بیشترین هزینه‌ها توسط افراد ماهر کشیده شده را با یک سخنرانی یک ساعته خنثی کند»، همان‌طور که در واقعه منا با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب رژیم آل‌سعود را سر جای خود نشاندند.
وی همچنین به سخن رئیس‌جمهور روسیه که گفت« مسیح را در رهبر ایران دیدم، رهبر ایران دروغ نمی‌گوید، حرف تکراری هم نمی‌زند، صحبت‌های ایشان کاملا علمی و آینده‌نگرانه است و حتما اتفاق می‌افتد».
جلالی خاطرنشان کرد: امروز باید ببینیم در قبال ولایت چه وظیفه‌ای داریم و به آن عمل کنیم.
وی در بخش دیگری ازسخنان خود با تقدیر از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام حسینی رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان افزود: رهبر انقلاب همه را به همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی مکلف فرمودند و همه دستگاه‌ها و نهادها برای هر چه بهتر برگزار کردن برنامه‌های این سازمان موظف دانستند.
جلالی ادامه داد: بیشترین شبکه تبلیغ در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی است بیش از سه هزار هیأت مذهبی، حدود چهار هزار مداح و ۶۵۰ مؤسسه قرآنی داریم که ظرفیت بسیار عظیمی به شمار می روند.
وی با اشاره به بودجه‌های کم سازمان تبلیغات اسلامی، عنوان کرد: برای سال آینده ۲۵ درصد بودجه برخی ادارات و نهادها کم شده که یکی از این نهادها سازمان تبلیغات اسلامی است.

برچسب ها:
تبلیغ تبلیغات اسلامی رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :