نماینده وزیر علوم:

آینده خوبی در انتظار منابع آبی رفسنجان نیست

  • شناسه خبر: 45006
آینده خوبی در انتظار منابع آبی رفسنجان نیست

نماینده وزیر علوم گفت: اگر زودتر به داد رفسنجان نرسید آینده خیلی بدتری از نظر آب‌های زیرزمینی و محصول پسته خواهد داشت.

نماینده وزیر علوم گفت: اگر زودتر به داد رفسنجان نرسید آینده خیلی بدتری از نظر آب‌های زیرزمینی و محصول پسته خواهد داشت.

به گزارش ” روراستی” محمدحسن امید در آیین تقدیر از رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) با اشاره به اینکه این سالی که رو به پایان است و سالی که پیش رو داریم سالی نیست که دولت بتواند برای دانشگاه‌ها کار کند، اظهار داشت: فعلا انتظار تقویت زیرساخت‌ها نیست.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود در حوزه خیران اقدامات ویژه انجام شود برای اینکه این دانشگاه همچنان پیشتاز باشد باید در این حوزه کمک کند ارتباط با جامعه انتظاری است که مقام معظم رهبری دارند که دانشگاه باید به درد جامعه در تمام حوزه‌ها برسد.

نماینده وزیر علوم با بیان اینکه این دانشگاه جامع است و در مسائل حوزه اجتماعی و کشاورزی باید کمک باشد، اذعان داشت: رفسنجان اگر زودتر به دادش نرسید آینده خیلی بدتری از نظر آب‌های زیرزمینی و محصول پسته خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از ارتباط این دانشگاه با صنعت، مدیریت سبز در این دانشگاه را کار خیلی خوبی دانست که  می‌تواند این مزرعه‌ای که با استفاده از آب‌های نامتعارف آبیاری می‌شود الگوی شهر باشد.

امید بیان کرد:در بحث استفاده از آب‌های بهنیه، کم‌آ‌بیاری و استفاده از آب‌های نامتعارف دانشگاه کارهای زیادی می‌تواند انجام دهد و این نسخه درمان استان کرمان است.

امید عنوان کرد: وجود ۵۳ شرکت در مرکز رشد این دانشگاه بی‌سابقه است و معمولا این تعداد شرکت را در پارک‌های علم و فناوری هم ندارند و نشان می‌دهد مسیری که برای ارتباط با جامعه انتخاب شده درست بوده است.

وی ابراز داشت: نرخ بیکاری در این استان کمتر از استان‌های دیگر است ایده‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند کمک بزرگی به استان و این شهرستان کند.

برچسب ها:
آب آینده بد رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :