مدیر مجتمع مس رفسنجان مطرح کرد:

رکورد زنی تولید مس و مس محتوا در شرکت ملی صنایع مس ایران

  • شناسه خبر: 45064
رکورد زنی تولید مس و مس محتوا در شرکت ملی صنایع مس ایران

مدیر مجتمع مس رفسنجان گفت: تولید در مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران امسال رکود خوبی زده و به لطف خدا با این روندی که پیش می‌رویم رکورد چهل ساله کشور را در حوزه تولید مس و مس محتوا خواهیم زد.

مدیر مجتمع مس رفسنجان گفت: تولید در مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران امسال رکود خوبی زده و به لطف خدا با این روندی که پیش می‌رویم رکورد چهل ساله کشور را در حوزه تولید مس و مس محتوا خواهیم زد.

به گزارش “روراستی” حسین احمدی مدیر مجتمع مس رفسنجان در حاشیه افتتاح  پروژه نوار ۲ مجتمع مس رفسنجان اظهار داشت: پروژه نوار ۲ و تغییر تکنولوژی و جا به جایی موتورهای  dc,و تغییر تکنولوژی به  ac بسیار مهم بود از لحاظ تولید و ثبات و پایداری در تولید حائز اهمیت است کار تیمی که همه همکاران بدون وقفه انجام دادند و اهمیت و ارزش این پروژه کار مشترک بین سه معاونت مهندسی، بهره‌برداری و توسعه است.

وی بیان داشت: تمام این اتفاقات همزمان با تولید انجام شد و اینچنین پروژه‌هایی سختی خاص خود را دارد.

مدیر مجتمع مس رفسنجان با اشاره به اینکه مهندسان، نظارت و همراهی خوبی داشتد و همراهی خوبی با واحد بهره‌برداری وتوسعه صورت دادند، افزود: امیدواریم با این اتفاق شاهد ثبات و پایداری و همراه افزایش تولید باشیم.

وی تصریح کرد: پروژه طبق برنامه زمان‌بندی و هماهنگی با واحدهای مختلف پیش رفت و امروز آخرین کارهای آن انجام و تست شد و امروز روز خوبی برای این مجتمع است.

احمدی خاطرنشان کرد: اول سال تعداد ورق فراوری ۱۸ عدد در روز بوده و الان در کمتر از ۲۰ ساعت دو هزار ورق انجام می‌شود که این مهم با تکیه بر توان داخلی و استفاده از بچه‌های خودمان انجام شده است.

وی ابراز داشت: چشم‌انداز روشنی جلوی این صنعت عظیم هست و باید باور کنیم در مجتمع سرچشمه در حوزه تولید مس محتوا تا سال ۱۴۰۴ چشم‌انداز خیلی خوبی خواهیم داشت و رتبه خوبی در آسیا و جهان کسب خواهیم کرد.

احمدی با قدردانی از همه کارکنان و همکاران معدن، ادامه داد: با صبر و تلاش شبانه‌روزی سیستم پایش شد و از کار نیفتاد تا زمانی که با سیستم جدید کار آغاز شود و تولید متوقف نشود.

وی با اشاره به اینکه نوار ۲ گلوگاهی شده و باید در طراحی جدید هر چه سریعتر پروژه جلو ببرد تا از دغدغه بچه‌های تولید کم شود، همچنین متذکر شد: کارخانه اسید تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود.

احمدی در پایان یادآور شد: تولید در مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران امسال رکود خوبی زده و به لطف خدا با این روندی که پیش می‌رویم رکورد چهل ساله کشور را در حوزه تولید مس و مس محتوا خواهیم زد.

برچسب ها:
رفسنجان سرچشمه نوارنقاله مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :