خواهر شهید ابراهیم هادی گفت: همه شهدا جان دادند که ما زیر پرچم اسلام آزاد زندگی کنیم اگر کوتاهی کنیم به قطره قطره خون شهدا باید پاسخگو باشیم.

به گزارش “روراستی” خواهر شهید ابراهیم هادی شامگاه شنبه در اولین سالگرد دو شهید گمنام دانشگاه آزاد رفسنجان با اشاره به اینکه به عنوان سفیر خانواده شهدا هستم، اظهار داشت: چهل سال سرافرازی و پیروزی انقلاب اسلامی را دیدیم و در چهلمین سال پیروزی انقلاب کسانی که برای ۲۲ بهمن نقشه کشیده بودند نقشه‌هایشان به فنا رفت.

خواهر شهید هادی بیان داشت: با برنامه‌هایی که به تأسی از شهدا داریم پرچم انقلاب را به دست حجت‌بن‌الحسن عسکری(عج) می‌رسانیم و تا آخر ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز باید رسالت خود را نشان دهیم، افزود: اگر کوتاهی کنیم به قطره قطره خون شهدا باید پاسخگو باشیم.

خواهر شهید هادی با بیان اینکه باید قدر آرامش مملکت را بدانیم، اضافه کرد: شهدا نسبت به امر به معروف و نهی از منکر اهتمام داشتند به موقع اقدام و عمل کردند اما امروز همه چیز در حد حرف و شعار است.

وی ابراز داشت: جبهه، پایان نامه شهدا بود، آن‌ها به ما درس اخلاق دادند پدران و مادران به الگوگیری از شهدا بهترین معلم اخلاق فرزندان خود هستند و نباید بچه‌ها را دست بیگانگان بسپاریم.

خواهر شهید هادی با اشاره به این مطلب که هر جا در سراشیبی قرار گرفتیم شهدا کمک کردند، بیان کرد: خیلی‌ها به خواب غفلت رفتند در بعضی شهرها بی‌حجابی بیداد می‌کند و برای حجاب کم گذاشتند.

وی با اشاره به شهدای مدافع حرم تصریح کرد: همه شهدا جان دادند که ما زیر پرچم اسلام آزاد زندگی کنیم بنابراین باید بصیرت خود را حفظ کنیم و شهدایی باشیم.

خواهر شهید هادی خاطرنشان کرد: باید درس ایثار، مقاومت و گذشت را از شهدا یاد بگیریم.

وی گفت: باید همچون شهدا پشتیبان ولایت باشیم و از خطی که مسیر اصلی ماست جدا نشویم و بهترین درس و پیامی که شهدا به ما دادند را در تمام مقاطع استفاده کنیم.