رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان مطرح کرد

پوشش دارویی بیماران خاص در داروخانه هلال احمر

  • شناسه خبر: 46431
پوشش دارویی بیماران خاص در داروخانه هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان گفت: پوشش دارویی بیماران خاص، ام اس، شیمی درمانی و پیوندی در داروخانه هلال احمر انجام می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان گفت: پوشش دارویی بیماران خاص، ام اس، شیمی درمانی و پیوندی در داروخانه هلال احمر انجام می شود.
به گزارش ” روراستی ” حسن امینی رنجبر پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته هلال احمر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم رفسنجان در هر حادثه ای که در کشور رخ می دهد کمک های شایانی برای هموطنان ارسال می کنند و در جریان سیل اخیر در کشور خوش درخشیدند.
وی بیان داشت: بخش نیروی انسانی هلال احمر شامل داوطلبان، جوانان و امدادگران هستند که امدادگران با دیدن آموزش های تخصصی در حوادث و سوانح امدادرسانی می کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان با اشاره به پایگاه بین جاده ای کشکوئیه تصریح کرد: حوادث جاده ای، سیلاب، حوادث کوهستان، اسکان اضطراری و…از جمله خدماتی است که در این پایگاه انجام می شود و پایگاه به دو دستگاه خودرو نجات و آمبولانس تجهیز است.
وی خاطرنشان کرد: نوروز امسال پایگاه موقت سرچشمه در طرح امداد نوروزی فعال شد و به صورت ۲۴ ساعته جاده را پوشش داد.
امینی رنجبر از برپایی چادرهای هلال احمر برای جمع آوری کمک به مناطق سیل زده کشور یاد کرد و همکاری کارخانه ها، شرکت ها، دانشگاه علوم پزشکی و…را یادآور شد و گفت: ۱۰۰ میلیون تومان وجه نقد توسط مردم رفسنجان به جمعیت هلال احمر تحویل داده شد تا به مناطق سیل زده ارسال شود.
این مسئول افزود: کمک های غیرنقدی زیادی هم به این جمعیت تحویل شد که حدود پنج هزار دست لباس یک نمونه از آن است.
امینی رنجبر در ادامه به راه اندازی ۷۵ خانه هلال در روستاهای شهرستان اشاره و بیان کرد: فعالیت این خانه ها بستگی به میزان استقبال مردم دارد و امدادگران برای آموزش آماده هستند.
وی با ذکر این مطلب که داروخانه جمعیت هلال احمر پوشش دارویی بیماران خاص، ام اس، شیمی درمان و پیوند را دارد، اذعان کرد: می توان گفت بیماران شهرستان مشکلی در این زمینه ندارند.
امینی در بخش دیگری از صحبت های خود به موقوفات هلال احمر اشاره و اظهار کرد: بیمارستان چشم پزشکی شفیعی پور از محل موقوفات این مرحوم راه اندازی می شود و سایر موقوفات در راستای اهداف عام المنفعه هزینه می شود.
وی همچنین از اعزام کاروان سلامت با حضور پزشکان عمومی جمعیت یاد کرد و متذکر شد: امسال طرح ابتکاری جمعیت با حضور پزشک متخصص زنان دکتر کازرونی به همراه چند ماما در هفته هلال احمر پنج شنبه در روستای داوران خدمت رسانی می کنند.

 

 

برچسب ها:
بیماران خاص پوشش دارویی داروخانه رفسنجان هلال احمر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :