دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان:

حزب مؤتلفه با قدرت وارد انتخابات مجلس می شود

  • شناسه خبر: 46863
حزب مؤتلفه با قدرت وارد انتخابات مجلس می شود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان گفت: حزب مؤتلفه بر اساس وظیفه ذاتی و تشکیلاتی خود امسال با قدرت در انتخابات ورود خواهد کرد و منسجم تر از همیشه پای کار هستیم و کاندیدای خیلی خوبی معرفی می کنیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان گفت: حزب مؤتلفه بر اساس وظیفه ذاتی و تشکیلاتی خود امسال با قدرت در انتخابات ورود خواهد کرد و منسجم تر از همیشه پای کار هستیم و کاندیدای خیلی خوبی معرفی می کنیم.

به گزارش “روراستی” نهمین ضیافت افطاری حزب مؤتلفه اسلامی با حضور اعضایی از شهرستان های رفسنجان، انار، زرند و کرمان برگزار شد.

علی اکبر پورغلامعلی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان با بیان نکات حائز اهمیتی از جهان، منطقه و ایران اظهار داشت: طرح معامله قرن که از سوی رژیم صهیونیستی مطرح است که بیت المقدس را پایتخت اسرائیل کنند به فرموده رهبر معظم انقلاب اتفاق نخواهد افتاد و روز قدس جهان اسلام ثابت کرد که فلسطین هیچگاه تنها نیست.

وی بیان داشت: تمام دعواهای آمریکا این بوده که جمهوری اسلامی ایران دست از حمایت فلسطین بردارد اما همان طور که امام راحل فرمودند«مساله اول جهان اسلام قدس است» و ما در کشورمان به این باور رسیده ایم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند که این را جماعت غرب گرا هم باید به خود بقبولانند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان با نگاهی به به تئوری برخی آقایان که در فتنه ها نقش اول را داشتند اشاره کرد و افزود: قرار بود مجلس عصاره ملت باشد اما امروز نماینده مجلسی که صدای ملت را به گوش مسئولان برساند کم داریم مجلس مانند مدرس می خواهد که برای اسلام و انقلاب و این ملت حنجره پاره کند.

وی خاطرشان کرد: امروز نمایندگان مجلس در آرایی که می دهند همچنین حقوق های نجومی که دریافت می کنند شفافیتی ندارند.

پورغلامعلی با اشاره به برجام و بزک کردن آن توسط دستگاه دیپلماسی و تصویب آن در مجلس گفت: اکنون که برجام کارآیی ندارد به نظام ربطش می دهند.

وی از سوء مدیریت در کشور یاد کرد و تصریح کرد: با واردات گوشت تولیدکنندگان را به خاک سیاه نشاندند و گوشت در بازار سیاه به فروش می رسد دلار دولتی را برای واردات کالایی مانند زین اسب، مژه و ناخن مصنوعی و…به برخی دادند.

پورغلامعلی در بخش دیگری از سخنان خود نظام جمهوری اسلامی را نظامی دموکراسی و مردم سالار دانست که تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای رهبری می شود و بیان کرد: همان طور که ایشان خواستند دولت جوان و حزب اللهی روی کار بیاید باید در انتخابات آینده درست عمل کنیم.

وی به چشم انداز حزب مؤلفه در آینده اشاره و اذعان کرد: حزب مؤتلفه اسلامی بر اساس وظیفه ذاتی و تشکیلاتی خود در انتخابات مجلس با قدرت ورود خواهد کرد و منسجم تر از همیشه پای کار هستیم و کاندیدای خیلی خوبی معرفی می کنیم.

پورغلامعلی اتحاد با نیروهای انقلابی به معنای واقعی را سرلوحه کار  حزب دانست و تأکید کرد: انقلابی بودن مدنظر ماست یک نماینده نباید وابسته به جریان های سیاسی باشد.

برچسب ها:
انتخابات حزب مؤتلفه رفسنجان کاندیدا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :