مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت مس:

مجموعه مس نباید موازی و رقابتی کار کنند

  • شناسه خبر: 47195
مجموعه مس نباید موازی و رقابتی کار کنند

مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: فعالیت‌های مجموعه مس نباید موازی و رقابتی باشد بلکه باید در کنار هم فعالیت کنند.

مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: فعالیت‌های مجموعه مس نباید موازی و رقابتی باشد بلکه باید در کنار هم فعالیت کنند.

به گزارش “روراستی” علی کفاشیان امروز در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان اظهار داشت: با توجه به ظرفیتی که در این شهرستان دیده می‌شود مشکلی از نظر مسائل مدیریتی و تشکیلاتی وجود ندارد که جای خوشحالی دارد ما دیدگاه کاملی راجع به کل ورزش استان باید داشته باشیم همه تلاش‌های ما اول برای کشور و  بعد برای استان و شهرستان است.

وی بیان داشت: فعالیت‌هایی که در مجموعه مس انجام می‌شود نباید موازی  و رقابتی باشد بلکه باید در کنار هم و برای توسعه استان باشد نیروهای خوبی که هستند همه تخصصی کار می‌کنند و موضوعی پیش نمی‌آورد که کمبود نیروی مدیریتی داشته باشیم.

کفاشیان ادامه داد: در خود مس کرمان فضایی برای سایر رشته‌های ورزشی داریم که باید حمایت و نظارت شود در این خصوص جمعیت خود استان اولویت است که آن‌ها را به فضای ورزشی بکشانیم و در رفسنجان هم باید این اتفاق بیفتد رفسنجان می‌تواند قطب خوبی برای فوتبال باشد مشکلات مالی هم باید به استان منکعس شود این شهرستان در زمینه زیرساخت‌ها هم خیلی جلو رفته و این سرمایه باید حفظ شود.

کفاشیان بیان کرد: رشته‌هایی که در کرمان فعال نیست اگر در رفسنجان ظرفیت است به این باشگاه بیاید و تیم‌های دیگر حمایت و نظارت شوند با این نیرو و ظرفیت می‌تواند در این راستا مفید و مؤثر واقع شود.

وی ابراز داشت: رفسنجان یک قدم بالاتر از شهرهای مشابه در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی اجتماعی است و باید در حوزه ورزشی هم همین‌طور باشد نباید توجه‌مان فقط به فوتبال باشد رشته‌های دیگر را هم باید توسعه دهیم.

 

برچسب ها:
باشگاه مس رفسنجان ورزش همگانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :