به مناسبت روز دختر برگزار می شود

نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم»در رفسنجان

  • شناسه خبر: 47297
نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم»در رفسنجان

نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم»در رفسنجان برگزار می‌شود

به مناسبت روز دختر نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان برگزار می‌شود.

به گزارش “روراستی” محمدرضا عظیمی‌زاده در نشست خبری با موضوع جشنواره و نمایشگاه عکس « از چشم دختران ببینیم» یکی از وظایفی که شهرداری‌ها در دوره جدید و سال‌های اخیر دنبال آن بوده را مباجث فرهنگی اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: کارهای عمرانی و خدماتی شهرداری‌ها به صورت روتین و روزمره انجام می‌شود آن‌چه که خدمات شهرداری‌ها را متمایز می‌کند فعالیت‌ها با بسته‌های فرهنگی است حتی کارهای خدماتی و عمرانی هم باید سطح فرهنگ و تعاملات اجتماعی را بالا ببرد.

وی بیان کرد: با شناسایی شبکه‌های فرهنگی اجتماعی در سطح شهر آن‌ها را در تصمیم سازی‌های شهرداری سهیم کنیم همچنین شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی می‌تواند با نهادهایی نظیر شورای فرهنگ عمومی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی ارتباط داشته و نقش‌آفرینی اثرگذار بیشتری داشته باشد.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه برنامه‌های مناسبتی یکی دیگر از کارهای ماست، افزود: برای مناسبت‌های خاص باید برنامه خاص داشته باشیم همچنین جلب مشارکت مردم در این برنامه‌ها اهمیت زیادی دارد چنان‌چه در جشنواره سفره‌های هفت‌سین در ایام نوروز جمع زیادی از مردم درگیر این برنامه بودند و به گونه‌ای نشاط وشادابی به بار آورده بود مسافران نوروزی کنار این سفره‌ها در هر گوشه از شهر عکس یادگاری می‌گرفتند و از طرفی رقابت هم بین شرکت‌کنندگان نشاط‌‌آور شود.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ مشارکت را در شهروندان بالا ببریم، گفت: در مدیریت مشارکت علاوه بر استفاده از مجموعه داخل شهرداری ظرفیت‌های بیرون را هم می‌بینیم.

انتقادات برای ما ارزش است

عظیمی‌زاده با بیان اینکه انتقادات برای ما ارزش است و می‌تواند کمک کند شهری پایدار و محکم اداره‌شده داشته باشیم، ابراز کرد: شهرهایی که مردم خیلی وارد موضوعات شهرداری نمی‌شوند موجب می‌شود شهر رو به رکود برود.

برچسب ها:
جشنواره رفسنجان شهردار عظیمی زاده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :