امام جمعه رفسنجان

در زمینه فرهنگ نماز کم کاری شده است

  • شناسه خبر: 47326
در زمینه فرهنگ نماز کم کاری شده است

امام جمعه رفسنجان گفت: برای ترویج فرهنگ نماز قدم‌های چندانی برداشته نشده است.

امام جمعه رفسنجان گفت: برای ترویج فرهنگ نماز قدم‌های چندانی برداشته نشده است.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور  در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به زعامت مقام معظم  رهبری اظهار داشت: ۳۰ سال بعد از رحلت امام(ره)مملکت ما از اقتدار و عظمت بسیار بالایی برخوردار است و همچنان راه امام به واسطه خردمندی‌ها و هوشمندی‌های رهبر انقلاب پویا و زنده ادامه دارد.

وی بیان داشت: بیانات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن عالمانه و مدبرانه بود و نشان داد جمهوری اسلامی ایران در چه سطحی از جهان است و با وجود تحریم‌ها التماس دشمن را هم نمی‌پذیریم.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: راهی که نظام انتخاب کرده همان است و این مسائل اصول انقلاب است مسائل داخلی هم باید برطرف شود.

وی در ادامه با اشاره به دستورالعمل‌های خیلی خوب دستگاه قضایی برای نیروی انتظامی در برخورد با بی‌حجابی در فضاهای عمومی، معابر و داخل خودروها که دغدغه همه خانواده‌های انقلابی و مذهبی است و می‌طلبید چنین برخوردی وجود داشته باشد ، افزود: اگر با مسامحه و اهمال‌کاری بخواهیم پیش برویم  نظام و انقلاب را از دست می‌دهیم همچنین برخورد با سگ‌گردانی در اماکن عمومی و خودروها هم دیگر دستوری است که رئیس دستگاه قضا داده است.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: سگ‌گردانی از معضلات و منکرات بزرگ بود که داشت تبدیل به بازار سگ می‌شد که باید جلوی آن گرفته می‌شد.

وی با اشاره به فعالیت یک مؤسسه که برای کارهای اقتصادی و بازاریابی در رفسنجان مجوز گرفته تصریح کرد: باید اینجا تعمقی صورت گیرد و فعالیت این مؤسسه رصد شود.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: خیلی از وقت‌ها شده که در جلسات متعدد در رابطه با ترویج فرهنگ نماز صحبت زیاد کردیم اما قدم‌های چندانی برای این مهم برداشته نشده است یک شخصی در رفسنجان که سال دوم کار اقتصادی‌اش است درصدی برای نماز اختصاص داده به عنوان موقوفه نماز که کار خیلی ارزشمند و در کشور کم‌نظیر است.

وی ابراز داشت: ترویج فرهنگ نماز نیاز به پول زیادی ندارد اما تحرک لازم دارد چهره شهر هم برای این فرهنگ‌سازی باید گویا باشد.

رمضانی‌پور بیان کرد: بعضی دبیرستان‌های پسرانه که نماز برای پسران واجب شده درصد کمی از پسران در نماز جماعت شرکت می‌کنند که خانواده‌ها باید بیشتر روی فرهنگ دینی فرزندان خود دقت کنند.

 

برچسب ها:
رفسنجان شورای فرهنگ عمومی فرهنگ سازی نماز
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :