رئیس تبلیغات اسلامی رفسنجان مطرح کرد:

قابلیت اعزام مبلّغ از رفسنجان به شهرستان های همجوار

  • شناسه خبر: 47567
قابلیت اعزام مبلّغ از رفسنجان به شهرستان های همجوار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: هیچ مسجد، حسینیه و تکیه ای نداریم که نیاز به مبلّغ داشته باشند و نتوانیم تأمین کنیم حتی قابلیت اعزام مبلغ به شهرستان های همجوار را هم داریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: هیچ مسجد، حسینیه و تکیه ای نداریم که نیاز به مبلّغ داشته باشند و نتوانیم تأمین کنیم حتی قابلیت اعزام مبلغ به شهرستان های همجوار را هم داریم.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام حسین حسنی صبح امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران ظهار داشت: آیه ۳۸ سوره احزاب هدف از تشکیل این نهاد مقدس را بیان کرده و  شرح وظایف این سازمان در این آیه نهفته شده است.

حسنی تصریح کرد: دشمنان که بر باطل خود مصّرانه فعالیت می‌کنند ابزای مؤثرتر از تبلیغات در رسانه‌ها و اذهان جامعه پیدا نکردند اما با درایت و دوراندیشی امام راحل سازمان تبلیغات اسلامی تأسیس شد که تبلیغات چهره زیبای دین را بر عهده بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تأکید دارند که سنگربان معارف و جبهه حق در مقابل جبهه باطل باید مردمی باشد روحانیت نقش خود را در طول تاریخ به خوبی ایفا کرده و این مهم به دلیل حمایت مردم از روحانیت بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه در فسنجان حدود ۶ درصد مبلغان غیربومی در ماه مبارک رمضان در مساجد حضور داشتند، ادامه داد: بومی‌سازی تبلیغ در رفسنجان و گسترش مبلغ در برنامه‌های ما است و هیچ تکیه، حسینیه و مسجدی نداریم که اعلام نیاز به روحانی کنند و نتوانیم تأمین کنیم حتی اعزام روحانی به شهرستان‌های همجوار را هم می‌توانیم داشته باشیم.

وی عنوان داشت: بیش از ۲۶۰ هیأت مذهبی در رفسنجان در سامانه طوبی ثبت شده که در هر جای کشور به رسمیت شناخته می‌شوند و نیز بیش از ۶۰۰ مداح در این هیأت‌ها فعالیت می‌کنند سامانه هم در بحث آموزش مداحان وهم بحث مجوز راه‌اندازی شده است.

حسنی ابراز داشت: سعی کردیم در هیأت‌ها به جای مداح‌محوری عالم‌محوری باشد و به شور و شعور حسینی توجه شود.

وی با اشاره به جریان تشیع انگلیسی که مقام معظم رهبری مشت آن‌ها را برای همه باز کردند و فعالیت آن‌ها برای تفرقه بین شیعه و سنی است، افزود: امام راحل فرمودند« رمز پیروزی وحدت است» و درگیری بین شیعه و سنی به نفع دشمن است.

این مسئول توضیح داد: بعضی هیأت‌ها در کشور به خاطر مسائل مالی از پول سعودی‌ها وسوسه شده و افکار باطل آن‌ها را رسانه‌ای و تبلیغ می‌کنند ما در رفسنجان جلوی این حرکت‌ها را می‌گیریم و هیأت‌ها بفهمند که ما متوجه هستیم و فعالیت‌شان را رصد می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی پاتوق گروه‌های  مختلف فرهنگی است و برای بهترشدن وضعیت فرهنگی شهر از همه ایده‌ها استقبال می‌کنیم و فعالیت ما فراجناحی است و با نیروهای انقلابی همراه هستیم.

حسنی گفت: جهت‌گیری مقام معظم رهبری پسوند انقلابی دارد و همیشه به عنصر انقلابی‌بودن توجه دارند این روحیه انقلابی از ابتدا در مردم بوده و دشمن در صدد گرفتن آن از مردم و بی‌هویت‌کردن جوانان وناامیدی در جامعه است اما هر جا مردم انقلاب را پشتیبانی کردند دشمن به عقب رانده شد.

وی در پایان از برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت در ایام تابستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در چند مسجد به عنوان پایگاه اوقات فراغت خبر داد.

 

برچسب ها:
اعزام مبلغ رفسنجان سازمان تبلیغات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :