مدیر معدن سرچشمه:

رکورد تولید روزانه معدن مس سرچشمه شکسته شد

  • شناسه خبر: 47641
رکورد تولید روزانه معدن مس سرچشمه شکسته شد

معدنکاران سرچشمه روز گذشته موفق شدند با استخراج ۳۰ هزار تن مادۀ معدنی، و ارسال ۱۳ هزار تن سنگ سولفوری به کارخانه تغلیظ، رکورد جدیدی در تولید روزانه و تناژ ارسالی به جای بگذارند.

معدنکاران سرچشمه روز گذشته موفق شدند با استخراج ۳۰۰ هزار تن مادۀ معدنی، و ارسال ۱۳۰ هزار تن سنگ سولفوری به کارخانه تغلیظ، رکورد جدیدی در تولید روزانه و تناژ ارسالی به جای بگذارند.

به گزارش “روراستی” به نقل از  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، محمدرضا کارگر دیانتی مدیر معدن سرچشمه با اعلام این خبر گفت: رکورد قبلی ارسال سنگ سولفوری مربوط به سوم اردیبهشت سال ۹۶ و به میزان ۱۲۵ هزار تن بود و همکاران سختکوش ما موفق شدند روز پنجم تیرماه امسال، رکورد ۱۳۰ هزار تن را به ثبت برسانند که در عمر معدن سرچشمه بی سابقه بوده است.
کارگر دیانتی این توفیق را مدیون تلاش وصف ناپذیر همکاران خود در امور معدن سرچشمه و برنامه ریزی دقیق استخراج دانست و گفت: پایش لحظه به لحظه تجهیزات و جبهه‌های ‌کاری و مسیرها و همچنین پوشش کامل مسیر ارسال سنگ سولفور برای استفادۀ حداکثری از ظرفیت سنگ شکن اولیه و انتقال مواد، در ثبت این رکورد نقش اساسی داشته است.
مدیر معدن مس سرچشمه افزود: هر رکورد تولید، با خود محک زدن توان نیروی انسانی، گروه کارشناسی، مهندسی و برنامه‌ریزی استخراج، تجهیزات موجود بارگیری و حمل، گروه تعمیرات و نگهداری معدن را در شرایط تحریم به همراه دارد و سیستم خردایش و انتقال مواد را به لحاظ گلوگاهی مورد محک جدی قرار می‌دهد.
کارگر دیانتی از اجرای طرح آزمایشی رکاب به رکاب در معدن سرچشمه خبر داد و گفت: به زودی این طرح را برای شناسایی منابع مورد نیاز، موانع پیش روی تولید پایدار و بالا بُردن بهره‌وری با استفادۀ حداکثری از ناوگان موجود اجرا خواهیم کرد.

برچسب ها:
تولید رکودشکنی مس سرچشمه معدن مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :