دستیار میشو سرمربی سابق مس رفسنجان مطرح کرد:

گرفتن بازیکن توسط دلال در تیم مس رفسنجان

  • شناسه خبر: 48216
گرفتن بازیکن توسط دلال در تیم مس رفسنجان

دستار میشو گفت: هر ساله با مشتی دلال ارتباط دارند تعدادی بازیکن حدود ۹ الی ۱۰ بازیکن از دلال گرفتن یعنی فاجعه  چون همه کار علیه تیم می توانند انجام دهند.

دستیار میشو گفت: هر ساله با مشتی دلال ارتباط دارند تعدادی بازیکن حدود ۹ الی ۱۰ بازیکن از دلال گرفتن یعنی فاجعه  چون همه کار علیه تیم می توانند انجام دهند.

محمد امیرپناهی دستیار میشو در مصاحبه ای با روراستی اظهار داشت: با بیان اینکه خوشحالم با رسانه ای صحبت می کنم که اطلاعات و صحبت ها را دقیق و بدون کم و کاست به مردم می رساند، اظهار داشت: تنها صحبتی که از دیدگاه آقایان بی احترامی تلقی شد و با من مشکل دار شدند این بود که من گفتم اگر در باشگاه دو شغله نبود حداقل یکی مثل خودمان بود به درد ما می رسید.

وی عنوان کرد: به دلیل عدم پرداخت مطالبات بنده به همه جا مقروض شده ام درست نیست من از باشگاه طلبکار باشم اما اهمیت ندهند تنها محل امرار معاش من باشگاه است اما دوشغله ها یا حقوق بگیر یا بازنشسته هستند.

زیندینی دوست نداشت با من صحبت کند

امیرپناهی با اشاره به این مطلب که حرفم برای آقایان سنگین بود و به میشو گفتند بی احترامی کرده اما من بازهم گفتم بدهی ام را بدهند بابت فصل جدید هر قراردادی بستند قبول دارم، ادامه داد: من پنج ماه با زیندینی صحبت نکردم سه بار با وی تماس گرفتم پیامک دادم جواب نداد، به دفترش مراجعه کردم آمد بیرون گفت می روم معاونت ده دقیقه دیگر برمی گردم اما یک ساعت و نیم نشستم خبری نشد دوست نداشت با من صحبت کند.

این دستیار میشو از اینکه سناریوی تکراری هر ساله توسط گروهی برای باشگاه مس نوشته و اجرا می شود یاد کرد و گفت: هر سال همین گروه هستند فقط یک یا دو نفر کم و زیاد می شوند.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی خوب، همکاری و همفکری در تیم نیست هر سال بایستی چند بازیکن خوب بگیریم چند بازیکن پرورش دهیم بیرون بدهیم اما متأسفانه چند میلیارد متضرر می شویم می توانستیم بخشی از پولهایی که هدر می رود را در مباحث خوب تزریق تیم کنیم.

امیرپناهی همچنین یادآور شد: اشتباه کارگروه فنی و افرادی که چندین سال به همین روال جلو می روند جلوی پیشرفت تیم را می گیرد.

وی از صحبت علیزاده که خودش را تنها دلسوز باشگاه می داند یاد کرد و به صراحت گفت: او ۲۰ سال خارج از رفسنجان توپ زده دیگر هیچ کس او را نمی خواهد برگشته تیم مس الان هم اگر کسی به او پیشنهاد بدهد سریع می رود و مس برایش مهم نیست.

امیرپناهی بیان داشت: حیدررضایی چند سال در سرچشمه بود دوباره با هادوی، این ها نمی توانند به فوتبال رفسنجان کمک کنند چون برای شغل و منافع خودشان کار کردند.

وی با بیان اینکه انارکی محمدی نماینده مردم خیلی دوست داشت با ما همکاری کند و صحبت های مرا شنید و قول داد مسائل هر سال تکرار نشود و سعی شود از بومی ها بیشتر استفاده شود، افزود: اما در باشگاه با تفکرات و نظراتی که می دهند نمی خواهند فوتبال رفسنجان رشد کند.

دستیار میشو اذعان کرد: هر ساله با مشتی دلال ارتباط دارند تعدادی بازیکن حدود ۹ الی ۱۰ بازیکن از یک دلال گرفتن یعنی فاجعه  چون همه کار علیه تیم می توانند انجام دهند.

وی تأکید کرد: اگر قرار باشد تیم خوبی داشته باشیم باید زمان بندی خوب و برنامه داشته باشیم  رفتار، تفکر و عملکردمان باید حرفه ای باشد همصدایی و همراهی تیم را به لیگ برتر می برد اما وقتی در کارگروه فنی یکی برای مدیرعاملی یکی برای سرمربی گری می جنگد روند به همین شکل می ماند.

امیرپناهی عنوان کرد: ۴۵ درصد از مطالبات فصل قبل را به من دادند مابقی هنوز مانده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
باشگاه صنعت مس رفسنجان دستیار میشو رفسنجان فوتبال مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امیر

    محمد آقا شما نگین فوتبال و اخلاق مس هستید