در تالار خیام دانشگاه ولیصر

کارگاه تخصصی اقتصاد در ورزش برگزار شد

  • شناسه خبر: 48385
کارگاه تخصصی اقتصاد در ورزش برگزار شد

با حضور فرماندار رفسنجان کارگاه تخصصی اقتصاد در ورزش برگزار شد.

با حضور فرماندار رفسنجان کارگاه تخصصی اقتصاد در ورزش برگزار شد.

به گزارش “روراستی” با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان و ورزشکاران کارگاه آموزشی تخصصی اقتصاد در ورزش در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد.

مجید فصیحی هرندی اظهار کرد: ورزشیکی از ارکان مهم جامعه است که اگر به آن توجه و اهمیت داده شود به یقین جامعه پر از نشاز وپویایی خواهد بود.

فرماندار رفسنجان به نگرش اقتصاد در ورزش اشاره کرد و افزود: همچنان که در امرآموزش هزینه می شود تا نسل آینده را با درایت و با علم تربیت کنیم تا در جامعه مفید باشند در امر ورزش نیز باید نگرش هزینه ای را به کار برد اصولا ما باید در ورزش به آن نگاه هزینه ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه متوجه این کاستی ها شده ایم و باید نگاهمان را تغییر بدهیم اگر می خواهیم پیشرفت داشته باشیم و آینده کشور را در این سرزمین تضمین کنیم و اگرقرار است هزینه ای را در جهت تعالی جامعه صرف کنیم در امرورزش بسیار مفید خواهد بود.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: شعار امروز ما اخلاق ورزشی، عِرق و پویایی ورزشی و اقتصاد ورزشی است و به عنوان پرچم در دست داریم تا بتوانیم به هدف مطلوب برسیم.

وی افزود: با همدلی، هم افزایی، هماهنگی و دوستی بهتر می توان موفق بود اگر در افکار تضاد داشته باشیم و به رفتارهای یکدیگر انتقاد داشته باشیم و در کنار آن اگر همه این ها را به سمت موفقیت سوق دهیم به یقین موفق خواهیم بود لذا اگر مسئولی در این هجمه های موجود متمدنانه، با علم ودرایت در همه زمینه ها گفتگو داشته باشد؛ مخصوصا اگر در دانش به گفتگو بنشینیم موفقیت حاصل می شود.

فصیحی هرندی بیان کرد: انتقادهایی در حوزه ورزش به ویژه فوتبال و دیگر رشته ها در رفسنجان بودیم که در آینده نزدیک این انتقادات را با گفتگو به سمت تعالی ورزش های همگانی، حرفه ای و قهرمانی سوق خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: اگر اقتصاد، سیاست، دیپلماسی و ارتباط با مجامع جهانی قوی نباشد حق تضییع می شود در ورزش حق قهرمانی که بر روی سکو رفته ضایع می شود و به دلیل اینکه اگر قدرت نداشته باشیم به شکست مبدل می شود.

برچسب ها:
اقتصاد ورزش تالار خیام رفسنجان فرماندارفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :