شاخه گل های پلیس رفسنجان برای رانندگان قانونمند

  • شناسه خبر: 48486
شاخه گل های پلیس رفسنجان برای رانندگان قانونمند

سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت: طرح فرهنگ‌سازی ترافیک از امروز به مدت سه روز در رفسنجان اجرا می‌شود.

سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت: طرح فرهنگ‌سازی ترافیک از امروز به مدت سه روز در رفسنجان اجرا می‌شود.

به گزارش “روراستی” مهدی کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح فرهنگ‌سازی فرهنگ ترافیک در رفسنجان که ایده شخصی بوده اظهار داشت: با هدف اشاعه فرهنگ ترافیک در رفسنجان این طرح ابتکاری اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: طرح مذکور از ساعت هفت امشب آغاز می‌شود که از میدان علی‌بن ابیطالب(ع) به سمت بلوار آیت‌الله طالقانی محل اجرای آن بوده و نیروهای پلیس با توزیع بروشور به رانندگان آیتم‌های رانندگان خوب را به اطلاع شهروندان می‌رسانند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان ادامه داد: بستن کمربند ایمنی، داشتن سرعت مطمئنه، عدم استفاده از تلفن همراه، ایستادن پشت خط عابر پیاده، رعایت حجاب برای بانوان از جمله آیتم‌هایی است که مد نظر پلیس است و چنانچه راننده‌ای این آیتم‌ها را رعایت کند به طور نامحسوس مسیر یادشده را تحت کنترل پلیس خواهد بود و توسط همکاران ما با احترام نظامی متوقف می‌شود و با شاخه گل و لوح تقدیر از او تقدیر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر راننده‌ای سه بار مورد تقدیر پلیس قرار گرفت در محلی که در نظر گرفته شده عکس وی بنر شده تا شهروندان هم با راننده قانونمند آشنا شوند.

کریمی با اشاره به اینکه طرح استفاده اجباری از کلاه ایمنی هم به زودی در رفسنجان اجرا می‌شود، افزود: هر خدمتی که پلیس انجام می‌دهد به نفع جامعه است در واقع هدف از اجرای این طرح‌ها سلامت جان انسان‌هاست باید فرهنگ‌سازی شود مردم هم همکاری کنند در کنار پلیس باشند همان‌طور که مسائلی که فکرش را هم نمی‌کردیم فرهنگ‌سازی شد در زمینه ترافیک هم امکانپذیر است.

افزایش ۳۰۰ تا ۵۰۰ درصدی کشفیات پلیس

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به عملکرد یکماهه پلیس اشاره و بیان کرد: در طول یک ماه گذشته افزایش ۳۰۰ تا ۵۰۰ درصدی کشفیات در تمام جرایم را داشتیم همکاران ما از ۲۴ ساعت شبانه‌روز ۲۰ ساعت را برای خدمت به مردم گذاشتند که جای تقدیر دارد.

کریمی ادامه داد: بنا به خواسته‌های مردم شهر را برای متخلفان و مجرمان ناامن خواهیم کرد.

برچسب ها:
رفسنجان سرهنگ کریمی فرهنگ ترافیک نیروی انتظامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :