سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان خبر داد:

آخرین عضو باند سرقت مسلحانه در چنگال پلیس رفسنجان

  • شناسه خبر: 48510
آخرین عضو باند سرقت مسلحانه در چنگال پلیس رفسنجان

سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان از متلاشی شدن باند سرقت مسلحانه و دستگیری تمام ۸ نفر اعضای این باند خبر داد.

سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان از متلاشی شدن باند سرقت مسلحانه و دستگیری تمام ۸ نفر اعضای این باند خبر داد.

به گزارش “روراستی” مهدی کریمی اظهار داشت: طی هشت ماه اخیر یک باند هشت نفره سرقت مسلحانه از انبارهای پسته ابتدا با سرقت وانت و پنهان کردن چند روزه آن اقدام به سرقت پسته از انبارهای پسته می کردند که به دام پلیس آگاهی افتادند.

وی با اشاره به اینکه این سرقت ها از روستاهای اطراف صورت می گرفت، بیان داشت: هفت نفر از اعضای این باند پیش از این دستگیر شده بودند و به جرم خود اعتراف کردند و نیروهای پلیس آگاهی موفق به دستگیری آخرین نفر از باند سارقان شدند که وی نیز به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد.

کریمی در ادامه توضیح داد: در پی چاقوکشی که شب گذشته در خیابان آیت الله صدر صورت گرفت و کمتر از ۶ ساعت توسط نیروهای کلانتری ۱۱ ضارب شناسایی و به جرم خود اعتراف کرد، افزود: وی به دو نفر با ضربات چاقو حمله کرده و متواری شده بود.

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو حوالی میدان شهید صیاد شیرازی/کشف ۴۰ دستگاه ماینر از یک باب دامداری

این مقام انتظامی بیان کرد: همکاران ما در کلانتری ۱۱ موفق به دستگیری چهار نفر از سارقان لوازم داخل خودرو در محل میدان شهید صیادشیرازی شدند که چنانچه ساکنان محل و کسانی که لوازم داخل خودرو یا باتری خودرویشان در این محل به سرقت رفته به کلانتری ۱۱ مراجعه و شکایت کنند تا به اموال باخته خود دست پیدا کنند.

کریمی همچنین به دیگر موفقیت های پلیس اشاره و ابراز داشت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق که صادره از منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب است تعداد ۴۰ دستگاه ماینر که در زمینه قاچاق ارز دیجیتال فعالیت داشتند و مخفیگاهشان در یک دامداری بود کشف و مجرمان دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: ارزش ریالی این کالاها ۵۲۰ میلیون تومان است.

سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان در بخش پایانی صحبت های خود پیرامون امنیت در فصل برداشت پسته خاطرنشان کرد: امسال برای پیشگیری از سرقت های پسته به ویژه در باغات پسته طرحی داریم که همشهریان تفاوت آن را با سال های قبل احساس خواهند کرد؛ با مسئولان محلی و بخشداران آموزش همگانی برای پسته داران داریم، ضمن اینکه در زمینه حمل پسته، حفظ و نگهداری پسته در مسیر هم برنامه داریم که با نزدیکی به فصل برداشت اجرایی می کنیم.

کریمی همچنین از طرح های آموزشی برای کشاورزان در خصوص نگهداری پسته در انبارها و امنیت آن یاد کرد و تأکید کرد: اگر کشاورزان نکات آموزشی که به آن ها ارائه می شود را رعایت و کاربردی کنند دقیقا جواب می دهد.

 

 

برچسب ها:
باند سرقت پلیس اگاهی رفسنجان سرقت مسلحانه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :