رئیس راهداری رفسنجان:

نقاط حادثه خیز جاده سرچشمه رفع می شوند+تصاویر

  • شناسه خبر: 48582
نقاط حادثه خیز جاده سرچشمه رفع می شوند+تصاویر

قوس جاده سرچشمه حوالی فرودگاه که همواره موجب واژگونی خودروهای زیادی شده و کشته های زیادی برجای گذاشته یکی از نقاط حادثه خیز این جاده است که با اعتبار ۲٫۲ میلیاردتومان حذف می شود.

قوس جاده سرچشمه حوالی فرودگاه که همواره موجب واژگونی خودروهای زیادی شده و کشته های زیادی برجای گذاشته یکی از نقاط حادثه خیز این جاده است که با اعتبار ۲٫۲ میلیاردتومان حذف می شود.

به گزارش “روراستی” مجید فصیحی‌هرندی در حاشیه بازدید از جاده سرچشمه با اشاره به وضعیت راه‌های شهری و روستایی شهرستان اظهار کرد: اکثر زیرساخت‌ جاده‌ها نیاز به بهسازی و اصلاح دارند با توجه به بودجه کم، مسئولان استانی خودشان شخصا حضور پیدا کنند تا از نزدیک شاهد این موضوع باشند که زیرساخت‌های جاده‌های ما نیاز به بروزسانی دارند.

فرماندار رفسنجان متذکر شد: بهتر است مزیت‌های ما الان مورد توجه قرار گیرند و حفظ شوند تا در آینده‌ای نه چندان دور از بین نروند و نیاز به بودجه‌های کلانی داشته باشند.

محمدی اظهار داشت: محور سرچشمه به رفسنجان حوالی فرودگاه یک قوس دارد که منجر به واژگونی خودروها شده و کشته‌های زیادی بر جای گذاشته  بنا به تقاضایی که برای حذف آن دادیم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای حذف آن تخصیص داده شده است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه طول این قوس یک کیلومتر است برای آسفالتش یک میلیاردتومان دیگر نیاز است که اختصاص داده شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفسنجان با اشاره به اینکه محور رفسنجان سرچشمه چند نقطه حادثه‌خیز دیگر نیز دارد، ادامه داد: یک تپه، کیلومتر ۲۲ سرچشمه است که در حال برداشتن آن هستیم و تا پایان این ماه به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: یک  قوس هم در حوالی کارخانه است که حادثه‌خیز است و برای آن ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه اختصاص داده شده و پیمانکار قرارداد بسته؛ در صورت حذف این قوس شعاع جاده باز می‌شود و از خطرات آن کاسته خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد: پیرامون تقاطع شهربابک، رفسنجان و پاریز هم نامه‌نگاری با شرکت مس انجام دادیم قول‌هایی دادند که با اصلاح این تقاطع شیب تند حدفاصل روستای مانی حذف شده و کاهش حوادث و خطرات را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه به سرقت تابلوها و علایم هشداردهنده جاده‌ها اشاره کرد که نبود آن‌ها منجر به حوادث ناگواری شده و افزود: سارقان حتی دوربین‌های جاده را به خاطر کابل و مس به سرقت می‌برند.

محمدی همچنین وجود نخاله‌های ساختمانی در کنار جاده را هشداری دانست که ضمن ایجاد خطرات چهره بدی ایجاد می‌کند.

 

برچسب ها:
اداره راهداری جاده سرچشمه رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :