فرماندار رفسنجان:

داخل وقت نماز جلسه ای برگزار نشود

  • شناسه خبر: 48602
داخل وقت نماز جلسه ای برگزار نشود

فرماندار رفسنجان با اشاره به اهمیت نماز اول وقت گفت: مسئولان ادارات حتی المقدور داخل وقت نماز جلسه برگزار نکنند و اگر جلسه ای به وقت نماز برخورد کرد ادامه جلسه بعد از اقامه نماز اول وقت باشد.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اهمیت نماز اول وقت گفت: مسئولان ادارات حتی المقدور داخل وقت نماز جلسه برگزار نکنند و اگر جلسه ای به وقت نماز برخورد کرد ادامه جلسه بعد از اقامه نماز اول وقت باشد.
به گزارش “روراستی” حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان با تبریک اعیاد ماه ذیحجه این ماه را همراه با ماههای ذیقعده، محرم و رجب از ماههای حرام دانست و اظهار داشت: حرام دو معنا دارد یکی اینکه مسلمانان در این ماهها آغازگر جنگ نباشند چنانچه دشمن به خاکشان حمله ور شد دفاع کنند، معنای دوم یعنی ماههایی که از دیگر ماهها محترم تر هستند.
وی بیان داشت: ماه ذیحجه ماه مناسک حج است حج از ارکان و استوانه های دین اسلام است که همایش بزرگ مسلمانان جهان در آن برگزار می شود.
دبیر شورای اقامه نماز شهرستان رفسنجان با اشاره به اهمیت نماز تصریح کرد: امام علی (ع) به استانداران خود فرمودند بهترین وقت خود را برای نماز قرار دهید چون تمام امورات با نماز ارزشمند می شود.
وی خاطرنشان کرد: چنانچه برنامه ای در وقت نماز برگزار می شود باید زمان نماز قطع شود و بعد از نماز مجدد ادامه داده شود یکی از راههای مراقبت از نماز اقامه اول وقت آن است.
حسینی تأکید کرد: مسئولان ادارات در اقامه نماز اول وقت پیشقدم باشند.مجید فصیحی هرندی بیان کرد: نماز تنها منحصر به اذکاری که گفته می شود نیست نماز تبلور همه فعالیت های مؤمنانه در طول روز است و در زندگی اثرات مثبتی دارد.

پیگیری مشکلات مردم در مساجد همراه با اقامه نماز
فرماندار رفسنجان با تأکید بر اینکه مسئول یک اداره بهترین شخص برای فرهنگسازی نماز اول وقت است،
ادامه داد: بهترین مکان در یک اداره باید به نمازخانه اختصاص داده شود داخل وقت نماز جلسه ای برگزار نشود اگر جلسه ای به وقت نماز برخورد کرد این جسارت باشد که ادامه آن بعد از وقت نماز باشد.
فرماندار رفسنجان در ادامه به برگزاری نماز با حضور مسئولان در مساجد شهر اشاره کرد که می تواند موجب گشودن گره های زیادی از مردم مناطق شود و افزود: اقامه نماز در شهرک یادگار امام منجر به انجام کارهای اساسی در این منطقه شد که رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها:
رفسنجان ستاد اقامه نماز رفسنجان نماز نماز اول وقت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :