توسط جهاد دانشگاهی رفسنجان

۲۶۰۰ زوج آموزش های قبل از ازدواج فرا گرفتند

  • شناسه خبر: 48614
۲۶۰۰ زوج آموزش های قبل از ازدواج فرا گرفتند

مدیر جهاد دانشگاهی مرکز رفسنجان گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ زوج توسط کارشناسان روانشناسی از آموزش های قبل از ازدواج این مرکز بهره مند شد.

مدیر جهاد دانشگاهی مرکز رفسنجان گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ زوج توسط کارشناسان روانشناسی از آموزش های قبل از ازدواج این مرکز بهره مند شد.
به گزارش روراستی، مجتبی وحیدی به مناسبت سی و نهمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی به فرمان امام راحل اظهار داشت: ۱۶ مرداد ماه سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی است که این نهاد مأموریت فعالیت های علمی و پژوهشی دارد.

وی بیان داشت: جهاد دانشگاهی در سراسر استان ها فعالیت دارد مرکز اصلی در مرکز استان است و هر استان شعبه های خود را در شهرستان های مهم خود تأسیس کرده است.
مدیر مرکز جهاد دانشگاهی شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه جهاد در زمینه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی فعالیت می کند، ادامه داد: مهمترین فعالیت بارز جهاد دانشگاهی در سراسر کشور پژوهشکده های رویان و ناباروری، موسسات علمی، دانشگاه های علمی و کاربردی، همچنین بانک خون بند ناف بوده که در این زمینه شهرستان های رفسنجان، کرمان، جیرفت و سیرجان فعالیت دارند.
وی به بخش های آموزشی جهاد دانشگاهی اشاره و بیان کرد: در گروههای مختلف پزشکی، فنی و مهندسی، زبان های خارجه، کشاورزی و منابع طبیعی، رایانه و فرهنگ و هنر برای تمامی گروه های سنی آموزش ارائه می شود.
مدیر جهاد دانشگاهی شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: با اکثر نهادها و ارگانها از جمله نیروی انتظامی، دانشگاه آزاد، هلال احمر، آموزش و پرورش، نظام مهندسی، اداره زندان، شهرداری، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و… تفاهم نامه همکاری در بحث آموزشی امضا کردیم و افراد زیادی تحت آموزش های مرکز مرتبط با فعالیت حیطه کاریشان قرار گرفتند.
وحیدی به اعتبار گواهینامه فراگیران دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی اشاره و ابراز داشت: پیش از سال جاری آزمون استخدامی با مجری گری جهاد دانشگاهی برگزار شد مدارک جهاد قابل قبول برای حوزه معاونا نیروی انسانی دفتر ریاست جمهوری است.
وی به برخی دوره های برگزار شده در مرکز رفسنجان از جمله تکنسین داروخانه، دستیار دندانپزشک، کمک بهیاری، بهیاری، کمک پرستاری، فوریت های پزشکی، طراحی دکوراسیون داخلی، نرم افزارهای فنی و مهندسی، حسابداری و… اشاره کرد و افزود: از اتفافات خوب می توان به ورود مرکز جهاد دانشگاهی به حوزه ازدواج و خانواده اشاره کرد که زوج ها از آموزش های چهار ساعته بهره مند می شدند و بعد از آن ۴ جلسه مشاوره رایگان دریافت می کردند.

وحیدی عنوان کرد: در مجموع ۲ هزار و ۶۰۰ زوج در دوره آموزش های خانواده شرکت کردند که تأثیر زیادی در کاهش طلاق (آسیبهای اجتماعی) و افزایش آشتی ها داشت.
وی همچنین توضیح داد: در زمینه پرونده هایی که از طرف دادگستری به مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی رفسنجان ارجاع داده شد خیلی موفق و مؤثر عمل کردیم و هدف ما اثرگذاری در بحث معضل طلاق بود که در کاهش آن سهمی داشته باشیم و رییس محترم دادگستری از نحوه عملکرد مثبت جهاد دانشگاهی در راستای کاهش طلاق در یکی از هفته نامه های شهر تقدیر کردند.

وحیدی در پایان از ثبت نام فراگیران مرکز جهاد دانشگاهی خبر داد و متذکر شد: تا پایان مرداد افرادی که به مرکز جهاد دانشگاهی واقع در طالقانی ۵۸ نبش چهار کوچه ۳۴۲۶۴۰۱۶ مراجعه و ثبت نام کنند ۳۰ درصد مشمول تخفیف می شوند.
انتهای پیام/

برچسب ها:
آموزش زوجین جهاد دانشگاهی رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :